Mamma til mine 3 Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Hvordan går det med deg nå som du får tatt det litt roligere. Hjelper det ?
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Hjelper veldig. Er fortsatt litt svimmel og trøtt,men det hører vel med!? Er glad jeg ikke er på jobb akkurat nå. Ble litt urolig i går fordi jeg fikk så rennende nese og sår hals. Så jeg ringte legen i dag,men det var ikke no å bekymre seg over. Så lenge jeg ikke har feber eller svetter/fryser,så er det ikke no fare..for svineriet. Men jeg leste det "Mammatrollet" skrev ang streptokokk b..ble bekymret på hennes vegne. Stakkar.
Mamma til mine 3 Skrevet 14. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2009 Uff ja. Har en venninde som har født barn med streptokokk B og de komplikasjonene det fører med seg, men hun har visst om det og derfor fått behandling. Jeg tenkte vel egentlig at dette var blant de tingene jeg blir rutinemessig sjekket for. Men tror jeg får be om å bli testet rundt uke 37, så er jeg på den sikre siden. Siden du er så svimmel og trett, har du sjekket blodtrykk, hb m.m. Noen har prøvd å innbille meg at 2 trimester skal man liksom boble av energi, det gjelder ikke meg. Lengter etter litt overskudd, men det har jo vært sånn de 2 forrige svangerskap også så er vel bare å leve med. Godt du ikke behøver å bekymre deg for svineinfluensa, har nå kommet tilfeller i en bhg på konnerud hvor en venninde av meg jobber. Satser på at det ikke dukker opp i vår bhg. Naivt kanskje ? Når forsvinner du til neste trimester ?
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Sjekket blodtrykk m.m på onsdag da jeg hadde time hod gyn. Alt var fint. Hadde til og med hb på over 11! Noe jeg ikke har hatt siden uke 12! Som gyn sa-det er på vei opp igjen,men anbefalte meg å ta jerntablettene mine forde. Og det skal jeg gjøre ut sv.skapet. Jeg tror nok at hvis vi skal boble av energi må det være 1.sv.skap. Hadde mye mer overskudd og var ikke like trøtt med Mathias. Men da jobbet jeg ikke i bhg og kunne igså legge meg nedpå når det passet med. Litt annerledes nå. Sorry meg,men regner dessverre med at dette svineriet vil dukke opp i de fleste bhgr og skoler i byen. En av de minste barna hadde jo over 38 i feber her om dagen,så den ungen må jo være borte i minst 7 dager nå. For sikkerhetsskyld! Skal jo ikke si at det er svineriet,men vi vet jo ikke. Må bare passe på. Jeg går over til 3.trimester i morgen,faktisk. Helt villt!
Mamma til mine 3 Skrevet 14. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2009 Forlater du meg til fordel for 3.trimester allerede i morgen. Hvem skal jeg "chatte" med da ?
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 14. august 2009 #6 Skrevet 14. august 2009 Behøver ikke å forlate deg,jeg. Kan bli igjen her med deg,jeg. Hehe..
Mamma til mine 3 Skrevet 14. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. august 2009 Det synes jeg jammen du skal gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå