Holly❄️ Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Kjøpte en nytt bilsete for noen mnd siden, og har blitt plaget med at trekket løsner og faller omtrent oppå jenta mi som sitter i det. Prøvd å feste det på, men så fort jenta sitter i setet faller det av igjen.. Tok med kvitteringen og sete tilbake til butikken, og de kunne ikke skjønne hvorfor dette skjedde. Og så spurte jeg om det er iq-test på det å få den festet igjen, men det var det altså ikke. Bare å få noe spisst nedi sammen med stoffet og dytte på... Men det har jeg allerede prøvd.. De ringte til de som produserer setet, og det er visst en feil de har slitt med på de setene. Jeg tenkte at da får jeg sikkert hevet kjøpet, og kjøpt et annet, men neida. Vet du hva de gjorde istedet?? Rippet hele setet for stoffet, så nå står setet i bilen med bare isopor og plastikk igjen!! Kjenner at jeg irriterer meg grønn over at jeg godtok dette... De skal jo bruke 2 uker på og ordne stoffet også, så dette er for dårlig syns jeg.. Betalte masse for det setet, og så er det sånn vi må kjøre rundt... Hva syns dere jeg bør gjøre?
nitro circus Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Det må du ikke godta...... Da må de heller gi deg et trekk fra butikken!!
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Hadde blitt hoppende forbanna!!! Ikke godta det, gå tilbake og krev et nytt sete!
tante grusom master of law Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Du må dra tilbake og si at dette er helt forkastelig! De skal gi deg et nytt produkt som fungerer, eller et erstatningssete mens ditt er til reparasjon. Du burde ikke gi deg på dette!
Neijasså... Skrevet 14. august 2009 #6 Skrevet 14. august 2009 Det er selvsagt ikke akseptabelt fra butikkens side. Du bør kreve et erstatningstrekk, alternativt å få låne et tilsvarende sete fra butikken i de to ukene. Hvilket sete er det forresten snakk om?
Holly❄️ Skrevet 14. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. august 2009 Det er et HTS Izi Up.. Ja, syns det er helt forkastelig også, så skjønner faktisk ikke at jeg har gått derifra og ikke protestert!! Huff.... "Du kan jo bare tre på et stort håndkle eller noe"! Grrr..... Er jo like mye min feil som godtok dette da.... Men kan jeg gå tilbake og si at dette i går lenger eller? Og at jeg krever et nytt sete eller noe? Hater sånt, men dette var helt idiotisk spør du meg...
FrøkenSprøken Skrevet 14. august 2009 #8 Skrevet 14. august 2009 Jo, dette er dårlig service. Jeg tror ikke du har krav på et nytt sete, for produsenten har vel krav på noen forsøk til å reparere setet, før du har krav på et nytt, men et lånesete bør de nok stille med. Rent etisk i allefall. Men om du faktisk har krav på det, sånn rent juridisk, det vet jeg ikke.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 14. august 2009 #9 Skrevet 14. august 2009 Har samme sete til Lukas, det må være noe galt med ditt. Har ikke hatt slike problemer.
Holly❄️ Skrevet 14. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 14. august 2009 Ja, men de sa at dette hadde skjedd med flere av de setene.. så ikke vet jeg. Hun som stod i kassen sa at hun hadde hatt problem med det ene utstillingssetet deres også, at det falt av med en gang... men de fikk dytta det på igjen, og siden de står utstilt, så er jo ikke folk borti det, så da står det fint på plass
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 14. august 2009 #11 Skrevet 14. august 2009 De har dessverre lov til å sende en vare på reperasjon, dersom det koster mindre (for dem) enn å gi deg et nytt sete. Men du har krav på et reservesete mens de reparer. At de bare drar av trekket og forventer at du skal bruke det slik er jo bare idiotisk. Klart setet kan brukes uten trekk, men det er da snakk om komfort også! Jeg syns du skal gå tilbake og si at du har snakket med andre om dette som mener det samme, og si at du har krav på et annet sete i mellomtiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå