Marihøna73 Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Vurderer å kjøpe Odenwalder dunpose (den er så søt med bamse i). Noen med erfaringer??
ღella09ღHarfødtღ Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/testbasen/test-av-varmeposar-for-born-2496889.html Er to stk Odenwalder poser med i den testen og de komm ikke bra ut, men jeg vet ikke om det er sånn du tenkte på?
Mamma til mia og knøtt i magen Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Vi har den og er veldig fornøyd, den er lang og datteren vår på tre år har plass i den. Da hun var mindre hadde hun Odenwalder Lammy XL med avtagbart lammeskinn inni, den var vi også fornøyd med og skal bruke de til lillebror. Testen på tv2 hjelper deg var vel ikke så positiv for disse posene, men jeg bryr meg ikke så mye om akkurat det.
Mine 3 småtroll! Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Jeg hadde denne posen til førstemann og var egentlig fornøyd inntil jeg forstod hvor lite gjennomtenkt det er å lage dunposer til barn med snorer som lett kan komme rundt halsen. Jeg oppdaget en dag at gutten min på 6 mnd hadde puttet en av de runde dingsene på snorene i munnen. Nå har jeg kjøpt en pose som har snorer inne i stoffet, m.a.o. de utgjør ingen fare for barnet. Er faktisk litt irritert på odenwalder for at det går an å lage så idiotiske poser. Posen i seg selv er fin da og holder varmen utrolig godt!
Neijasså... Skrevet 14. august 2009 #5 Skrevet 14. august 2009 Jeg er kjempefornøyd med den posen! ) Har kortet inn snorene, da, enig i at de kan være litt skumle når babyen kommer i putte-alt-i-munnen-alderen. Og den testen ville jeg ikke lagt mye vekt på, Odenwalderposen fikk vel dårlig karakter pga at den tok fyr etter ett sekund med propanbrenner rettet rett mot den. Testvinneren klarte visst to sekunder... Dersom du ikke har for vane å grille posen med propanbrenner så har vel dette neppe mye praktisk betydning. Posen er veldig god og varm, samt lett å åpne opp hvis man skal inn på butikker el.l. Passer godt i selv små vogner også. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå