Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Hei, jeg skal arrangere utdrikningslag for min kjære venninne. Har dere noen gode tips om hva som kan gjøres på denne dagen eller helgen? Så lurer jeg på hva dere syns om å ha dette laget 1.5 til 2 mnd før selve bryllupet?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Å ha det 1-2 mndr før bryllupet syns eg e ganske fin timing Akkurat passe langt nok vekke til at brud opg brudgom ikkje har begynt å stresse skikkelig Personlig syns eg flatfyll utdrikningslag på byen e litt utgått... men det e mi meining da. Me sang inn ein singel sammen med bruda Som så klart blei spilt i bryllupet. f.eks matlagingskurs?? God mat og god vin (liiitt alkoholder blir jo alltids inntatt...så lenge en drikke det da..hehe) Yndlingsfilmen te bruda i ein egen kinosal?? (her i byen har dei en sånn barnekino som e bitteliten. Passe akkurat te en 20-25 stk) Evt. reise på hotell ei natt, med spa og div. Komme litt an på budsjettet egentlig. Har en ikkje så god råd, så e jo frokost piknik ein bankers å starte med da. No smørbrød, jordbær og champagne. (eller bare noe som bobler) Ei venninne måtte stå på lokalbussen og ha omvisining Hehehe. Me hadde laga manus til hu som hu måtte stå å lese opp i tillegg til å få med seg alt. Hehe... (billig og "effektivt" ) Og hvis dåkker bor i nærheten av ei strand, så kan det jo søkes om å få lage bål på kvelden. Ha grillfest, leker , bade, god mat og god drikke. Som du sikkert ser så e eg ikkje så glad i heile "drite ut" delen heller..hehe..bare liiiiitt... (som å selge kondomer på lokale kjøpesenteret.....skikkelig barnslig og flaut for mange..men solgte overraskende mange da! lite budsjett så måtte tjene inn litt festepenger ) Det va det eg klarte å dra ut av skallen min en søndagsformiddag....og promillen e fortsatt ein smule tilstedeværende...
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Lag kalender som mannen skal få! Bli enige på forhånd om hvilke gjester som skal ha ansvar for hvilken måned. Så må hver og en fikse antrekk for denne måneden, gjerne med en smule sexy vri. Så bestiller dere det som kalender fra en fotobutikk på nettet som mannen får senere:) Koseter ikke mye, men skaper utrolig mye moro:) Ha husmors oppgaver underveis. Avslutt med fest hjemme hos en hvor dere har fikset med mat på forhånd feks:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå