Nappa Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Babyen vår er 2 uker og sover hele dagen lang + (natten også) Hun er kun våken når hun skal ha mat (1 gang om natten) ellers så sover hun kjempe tungt. Vektoppgangen er kjempe fin og jeg har mye melk,. Er dette normalt? Hvor mye sover deres babyer? Storesøster var mye våken og urolig i løpet av dagen men sov heldigvis hele natten fra første døgn hjemme. Hva er "vanlig"? Er vi bare heldige?
lille sprelle Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Bedre å ta sånt på småtroll 0-1, men det er så vidt jeg kan bedømme helt normalt og kos dere med det så lenge det varer - det er dømt til å ikke fortsette!
lanoforliten Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Dere er nok heldige. Vår nr to var også sånn. Var etter det jeg husker kun våken en time eller to i strekk på ettermiddagene før hun sov igjen. Hun er rolig og bedagelig av natur, så det er nok en makelig frøken dere har fått. Nyt det, for det varer ikke evig!
Ranveig R Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Det er normalt at nyfødde søv inntil 20 timar i døgnet. Vår yngste sov minst 22 t i døgnet dei første vekene, ho hadde litt gulsott. Fekk beskjed om å vekke ho annankvar time fordi so sovna etter maks 5 min på puppen, og eg klarte ikkje å vekke ho. Eg dreiv med vekking i nokre dagar til vi var innom helsestasjonen og vegde ho. I og med at vekta gjekk fint oppover slutta vi å vekke for mat. Eldste vår var veldig uroleg som baby, sov aldri meir enn rundt 12 t i døgnet, så eg var på ingen måte forberedt på å få sovebaby andre gong. Men det var veldig deilig så lenge det varte )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå