Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Er 6mnd på vei, kan vannbasert maling skade fosteret på noe måte ? og er det meningen å kjenne så lite liv som jeg gjør... etter uke 23 har det dabbet voldsomt av med liv i magen.. kjenner såvidt at det er noe der :-(
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Jada, du kan male så lenge det er vannbasert maling:) Bare pass på å lufte, likevel. Det er løsemidlene i oljemaling som er farlige. I starten kjenner en ikke alltid så mye, for fosteret har god plass til å snu seg og sparke en annen vei:)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Jeg ville valgt sense malinga fra jotun, den skal være trygg for gravide da jeg var gravid sist, anb. legen min meg å holde meg unna all form for maling, men da var ikke sense malinga kommet på markedet. Resten ville jeg nok holdt meg unna.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Har snakket med både lege og undersøkt mye på nettet om dette og gravide skal ikke male med vannbasert maling, med mindre det er disse som er spesielt utviklet til dette, som f.eks Sense.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #5 Skrevet 14. august 2009 Det spiller ingen rolle om den er vannbasert eller ei, det er løsemidler også i vannabasert maling. Men Sens skal være trygg for gravide så den kan du male med=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå