Bringebærdrops Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Hvilken parkdress skal dere få tak i iår? Min har nettopp begynt i barnehagen, og har ikke noen erfaringer med parkdresser fra før.
dete Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Jeg er veldig fornøyd med Reima, men de koster jo litt. Vesla fikk sin i 1års pressang av besteforeldrene.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Reima Tec definitivt! Er myke og gode å ha på, og de barnehageansatte sier at ungene er alltid tørre med de dressene. Har ikke noen erfaring med andre dresser, men godt mulig man kan finne noen rimeligere som holder også. Til vinteren har Reima ekstra polstring i rompa til de små, siden de sitter en del. Det er også en pluss..
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Trolldressen med løst ullfor. Ja, den er dyr, men da har du dress til alle årstider.
3småtroll♥ Skrevet 14. august 2009 #5 Skrevet 14. august 2009 Troll! Vært å kjøpt i dag til lillemann;) Har to i større str liggende å vente på han som har vært brukt 2 år av søstrene og de er like fine;) Super på slitasje og geniale med den løse ulldressen. Da har du dress høst,viner og vår:) Koster 1400,- men jeg syns den er verdt det! Til opplysning har jeg prøvd mange andre merker inkl. reima tec som alle skryter så av- den fikk jenta vår slitt hull på knærne etter en liten stund:( De sier at reima er super på vann, men slitestyrken var ikke jeg imponert over!
Bringebærdrops Skrevet 17. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. august 2009 Tror jeg går for Reima ja. Har bare lest om den på nett enda da, så må dra å se på den også :-) Men finnes det mange reima modeller? Ser noen skriver Reima tec, hva er forskjellen? Og finnes disse dressene med fòr for å ta ut? Man kan vel da bruke den som høst og vinterdress? :-)
Mrs. Bouquet Skrevet 17. august 2009 #8 Skrevet 17. august 2009 Reima er merket. ReimaTec er en variant med Tec stoffet. Det betyr blant annet at det er vanntett og vindtett.
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 17. august 2009 #10 Skrevet 17. august 2009 vi har navigare fra obs til 349 kr... veldig fornøyd med den. Den er brukt masse, i sandkassa, og er ikke slitt på hverken rompe eller kne:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå