Gå til innhold

Jeg har sluttet å røyke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sluttet på onsdagen.

Har røyket i 11 år.

Det er rart.

Jeg er veldig trøtt hele tiden, har vondt i hodet og er lei meg, og har andre abstinenser som kommer og går. Og så spiser og spiser jeg :-(

Men jeg vil ikke begynne igjen!

Selv om det er vanskelig, for alle vennene mine røyker.

Og familien også.

:-/

Jeg skulle ønske alle i verden kunne sluttet, og at røyking hadde blitt forbudt. Det er jo rett og slett gift!!! Skjønner ikke at det er lov å selge den dritten, man blir jo så avhengig at det er helt sykt.

De andre gangene jeg har prøvd å slutte har jeg blitt så desperat at jeg har pellet i søpla etter sneiper. Det sier litt om hvor stor makt den ekle dritten har over en som røyker.

Jeg sier det igjen; jeg skulle virkelig ønske at røyking ble forbudt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grattis=)

Nå lever du 10 år lenger.

Skrevet

:-)

Takk. Jeg håper jeg blir i bedre humør snart. Jeg burde jo egentlig være kjempeglad og stolt over meg selv.

Hilsen HI

Skrevet

Så bra!!!!:) Selv om suget kan melde seg i lang tid fremover så ikke la det overmanne deg. Som du skriver her, du har jo sluttet å røyke. Du er kjempeflink. Stå på:)

Skrevet

Når du har røykt i 11 år så blir den røyken nesten som en venn for deg. Da er det lov å være litt trist og ha det litt kjipt når man gir slipp på dette.

MEN, det går over! Etter en uke eller to begynner det å bli bra igjen, og etter stund vil du være evig takknemlig for at du var så sterk og overvant røyken!

Jeg syns du er kjempe flink!

Skrevet

Tusen takk.

Det er faktisk utrolig deilig at det er to dager siden jeg vasket håret nå og at det likevel lukter kjempegodt :-)

Men jeg håper bare ikke at jeg blir skikkelig tjukk, for jeg finner liksom ikke på noe annet å gjøre enn å spise. (Når jeg røkte så spiste jeg veldig lite, drakk mye kaffe osv.)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...