Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 andre som har lagt merke til at barn nr 2 i et søskenkull ofte er penere enn nr 1 og 3? ikke nødvendig vis bare dine egne, men andre sine også? mener ikke at 1 og 3 er styggere, men at nr 2 ofte har utseende med seg.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 nei det stemmer ikke på noen jeg kjenner...
Gjest -<<- Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Hvordan skulle det gå til, rent biologisk? Eggstokkene skjønner at det egget det slapp en annen gang ble befruktet og sørger derfor for å finne frem et med ekstra pene gener denne gangen?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Lurt tenkt, pila! Jeg tillater meg å spørre om du er en mann eller en lesbisk dame, pila? Håper du tilgir nysgjerrigheten.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #5 Skrevet 14. august 2009 Så oppdaget jeg at det var mulig å gå inn på profilen din, og der stod jo svaret. Håper du ikke tok det ikke opp! I så fall beklager jeg... Ano 16:44
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #6 Skrevet 14. august 2009 om du tenker på meg, HI, så er jeg hetrofil dame. jeg mener når barna er små, eller ja, fra 1-2 til 6-8.. det stemmer med stort sett alle jeg kjenner til, uten at jeg går å tenker over det til hverdags. viss en stiller seg het nøytral og tenker på tantebarn, nabo-barn, søskenbarn, venners barn osv.. eller fra den gang en var liten selv og vennene en hadde da.. hvordan det blir slik vet jeg ikke.. men slik er det. uavhengig av hvilke trekk og farger jeg selv foretrekker.
Miztery Skrevet 14. august 2009 #7 Skrevet 14. august 2009 Stemmer ikke hos oss, vi er tre søsken, og jeg er nummer 1, og den klart peneste..hihi Ikke for det, brødrene mine er pene de også, men ikke så pene som meg! LOL!! Jeg tror ikke det er noe vitenskapelig bevis for at nummer 2 er penest, og i de familiene som har tre barn stemmer det sjelden.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #8 Skrevet 14. august 2009 om du er penest nå spiller ikke noen rolle, mente når dere var barn.. hi
Miztery Skrevet 14. august 2009 #9 Skrevet 14. august 2009 Og jeg tullet bare! Som barn var nok min minste bror penest, eller begge brødrene mine var/er pene. Jeg ble ikke pen før jeg ble 14-15..
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #10 Skrevet 14. august 2009 Nei, det syns jeg ikke stemmer. Det synes jeg er veldig variabelt.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #11 Skrevet 14. august 2009 Nei, stemmer ikke her.. Jeg synes alle er pene selvfølgelig, men ser jo at nummer en og nummer fire er mer klassisk pene, mens nr to og tre er mer sjarmtroll-pene.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #12 Skrevet 14. august 2009 Stemmer ikke i min familie, der er vi tre søstre, hvor nummer 1 og 3 er de absolutt peneste. Av mine egne barn er eldste et veldig pent barn. Blir kommentert på gata, i butikken, av både kjente og ukjente. Pappan hans er latino mens jeg er norsk. Barn nummer to som har to norske foreldre er selvfølgelig nydelig, men veldig mye mer "normal" enn storebror...
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #13 Skrevet 14. august 2009 Hvis du hadde hatt NOEN peiling på genetikk, så hadde du skjønt hvor teit dette spørsmålet er! Om du blir pen eller ikke er RENT tilfeldig, hvilken sperm møter hvilket egg, har absolutt ingenting å gjøre med rekkefølgen i søskenflokken.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #14 Skrevet 14. august 2009 har ikke sagt at det er bevist å pga genetikk. har eksamen i biologi, så genetikk kan jeg og vet at kroppen ikke er programert til å ha noen ting å si på hvordan barnet blir annet enn det arvestoffet som ligger i akkurat det tilfeldige egget og den tilfeldige sædcellen, osv. Du kan det samme, helt fint! du fikk vist det, men ikke si jeg ikke vet det selv;) at det er tilfeldig er vi alle enig om, men rundt her er det ivertfall ofte slik at nr to er penere:) er selv nr en av 3, og hadde ikke min lillebror vært så tjukk så hadde det stemt hos oss..
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #15 Skrevet 14. august 2009 kan ikke skjønne at det stemmer, jeg har bare ett barn og jeg har problemer med å skjønne hvordan nestemann skal kunne bli penere! Det blir med en annen far enn førstemann - men sønnen min har vært aldeles nydelig fra første stund en veldig heldig kombinasjon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå