Gå til innhold

K

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på om det et noen som veit hvor jeg kan få kjøpt morsmelk?? Det finnes jo de som donerer bort melk til de som ikke kan amme, og lurer på hvor jeg kan få tak i denne melken. Jeg kan ikke amme, har fjærnet begge brystene, sa får flaskebarn fra dag en. har ikke hatt noe problemet med dette, før denne svineinfluensaen kom. Er jo ikke akkurat flust med antistoffer i erstatningen, sa tenkte det kunne vært greit å få gitt henne litt brystmelk oxo. Har termin den 20 aug.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som donerer bort morsmelk gir det til sykehusene. Der går melka tilde minste som trenger det mest. Jeg tviler dessverre på om du kan gå og kjøpe dette noe sted.

Skrevet

Ja, mente ikke at jeg kunne få det på butikken eller noe, skrev litt utydelig sa jeg:) men om det var noen jeg kunne kontakte, ammehjelpen eller noe... Ringte akkurat sykehuset, og de sa at jeg kanskje fikk litt der. Men hun var ikke sikker, for de hadde hatt litt manko på melk, sa det er dom du sier over her, jeg blir jo ikke akkurat prioritert først. Naturligvis.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...