Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 ... Eller: du kan få betalt for å ta imot henne!! Er så sinna nå at jeg tror snart jeg sprekker! Hun vet at jeg er gravid og har lagt opp en arbeidsplan til meg som hun vet jeg ikke kan gjennomføre - så med andre ord tvinger hun meg ut i sykmelding!!! Har snakket med henne, men ingen villighet til å gjøre endringer/tilrettelegge!!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Vel - du kan jo vise henne §4-2 i Arbeidsmiljøloven. Arbeidsgivers tilretteleggingsansvar er helt klart http://www.lovdata.no/all/tl-20050617-062-004.html#4-2
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Dette er ikke ukjent - hos meg var det plutselig ingenting for meg å gjøre lenger. Jeg har alltid vært i den troa at det finnes alltid noe å gjøre, men neida - jeg satt dag ut og dag inn uten noenting. Jeg spurte rundt, men nei - jeg gikk til andre avdelinger, men nei...det var jo ingen poeng - jeg var jo gravid!! Jeg har også en kvinnelig sjef. Til slutt ba jeg om 50 % sykemelding...hva var vel poenget å sitte der. Bruke masse energi på lang reisevei - i tillegg må jeg si at jeg faktisk ble mer sliten av slike arbeidsdager. Skal aldri klage på for mye jobb igjen, mye verre å sitte uten noenting... Masse lykke til...
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Gir gjerne bort min også, helt gratis. Drittkjerring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå