Bringebærdrops Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal gå. Dere som har gått helseservicefag/hjelpepleien, eller barn og ungdom og som jobber innen det, hvor jobber dere og trives dere i jobbben? Var det enkelt å få jobb der dere bor? :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Jeg har tatt begge deler, og jobber som helsesekretær. Har prøvd barnehage, men det var ikke min greie...
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 åja, nå så jeg at du mente hjelpepleier ja.. hehe
fomle somle Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Jeg har gådd barn og ungdomsarbeider og jobbet en periode som det, nå starter jeg på skole igjen for det var abselutt ikke noe for meg. Man blir veldig sliten om man ikke har ubegrenset med energi selv. man ahr alltid noe å henge fingrene i så man slipper å kjede seg, men jeg avr veldig ofte helt utslitt etter jobb. det positive er at man får være veldig mye ute:)
Bringebærdrops Skrevet 14. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2009 Hjelpepleien heter visst helseservicefag nå, hvis jeg ikke tar helt feil :-) Rett meg noen hvis det er feil. Det jeg også tenker på med barn og ungdomsarbeider er at jeg kanskje kommer til å bli veldig sliten, også har man onger selv å komme hjem til. Men noen stortrives og har overskudd etter jobb, så det er litt vanskelig å si på forhånd. Med hjelpepleien så tenker jeg på dette med stell. Jeg er litt pysete av meg. Men det blir vel en vane etterhvert. Ikke enkelt når man ikke er sikker på hva man ska bli.