Mrs. Bouquet Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Kjøpte den i vår og har brukt den en del hjemme før sommeren. Nå har hun begynt i barnehagen og når vi hentet henne i dag får mannen beskjed om at den suger vann. Har lurt litt på om den gjør det selv, men har trodd at det skyldtes at hun nærmest bader med den i bekken vår. Har vasket den med milo (som butikken anbefalte) og ikke hatt den i tørketrommel. Bør vel kanskje se om det hjelper med inprignering, men har ikke tro på at den blir like god som de reimatecdressene hun har hatt tidligere. Kan tørketrommel kanskje hjelp å forsegle den litt? Er det noen vits å klage på den? Den er jo ikke helt ny lengre. Ser for meg at vi må skynde oss å få tak i en ny før de kun har vinterdresser i butikkene.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Skulle jo vært noe reklamasjon eller noe på det hvis den bare er et halvt år da! Har en reimadress jeg også, men har ikke fått brukt den ennå da..
Mrs. Bouquet Skrevet 14. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2009 Ja, får håpe det slik at vi slipper kjøpe ny dress nå. Har aldri opplevd en eneste lekkasje i de reimatecdressene hun har hatt så langt, og dette er den 4. hun har. Har ikke vært behov for å inprignere noen av de hun har hatt tidligere en eneste gang heller, så regner egentlig ikke med at det skulle gjøre den enorme forskjellen.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Dra dit du kjøpte den og si det =) Skal ikke være noe problem.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 14. august 2009 #5 Skrevet 14. august 2009 Sikkert en reklamasjonsfeil, kan skje de beste merker det Lever den tilbake du, kanskje du får en ny dress
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 14. august 2009 #6 Skrevet 14. august 2009 Jeg kjøpte nettopp heilt ny Reima-tec dress. Og fikk beskjed i butikken at dressen IKKE skulle vaskes i MILO og IKKE bruke SKYLLEMIDDEL !!!!
Mrs. Bouquet Skrevet 14. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. august 2009 Skyllemiddel har de alltid sagt man ikke skal bruke, og det har jeg aldri brukt. Ser jo poenget i at porene kan tettes av skyllemidel. Milo har de anbefalt hver gang jeg har kjøpt, og dressene vi har hatt før har tilsynelatene tålt det godt. Nei, jeg aner ikke hva som er spesielt for denne dressen her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå