Gå til innhold

Romkameraten min.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en overraskelse i går. Bor på hybel i hverdagen med en venninne. Fikk i går tilsendt passord til mailen hennes med beskjed om at LES MAILEN til så og så. Jeg logget meg inn og begynte å lese. Det viser seg at hun har hengt opp kameraer i dusjen, når jeg er på do, når jeg soler meg, når jeg leker med sønnen min. Dette har hun sendt til venner og kjente med slemme komentarer.

Bare et hjertesukk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ooops... Ja det var dagens :/

Skrevet

Det der bør du virkelig anmelde.

Skrevet

Dette kan du anmelde henne for.

Hvis du ikke gjør det så er du rimelig tett i pappen.

Skrevet

Anmelde eller skambanke.. du har jo to muligheter :P

Skrevet

Shit!! Det må være en forferdelig følelse. Da jeg var på college så var det en som filmen at jeg og kjæresten min hadde sex, inn gjennom vinduet. Filmen var av svært dårligkvalitet og avslørte egentlig ikke identiteten min, men jeg husker følelsen av å bli totalt fra tatt privatliv.

Jeg ville nok ha pakket kofforten min så fort som fy. Man vet virkelig ikke hva som kan skje nestegang med slike mennesker og så langt har hun tatt seg friheter som er LANGT over det normale mennesker ville tillate seg å gjøre. Blir som å leve i bigbrother huset uten å vite om det. Hva het forøvrig den filmen om han som levde hele livet sitt for kamera, men ikke viste det selv. En dag rømte han over "havet" og ut i virkligheten. Så utrolig slem hun har vært.

Skrevet

Venninna di er forferdelig Harry!!!

Skrevet

Fy faan, at det er mulig. Ville ha slått inn kjeften hennes.

Skrevet

Dra meg langsomt inn i fuglekassa.

Skrevet

ok... for det første

Noen andre enn hun sendte deg passordet til hennes mail til deg på mail???

Høres ikke sannsynlig ut .....

For det andre..... dele en hybel ? to voksne + barn?

Skrevet

Anmeld det!

Ikke la dette gå upåaktet hen. Dette er ikke en venninne.

Skrevet

Du må for gudsskyld anmelde det!!!

Skrevet

HønePøne & HegePege

Jeg har en ting å si til deg. Det er jeg som er HI. Du må gjerne tvile på det jeg skriver, men jeg skulle ønske du holdt det for deg selv. Denne dagen har vært jævelig nok som det er å komme igjennom. Det er liksom ikke bare troen på denne jenta som har fallt i grus, det er troen på god het generellt. Jeg er skikkelig mobba. Jeg opplevde det på barneskolen i noen år. Det forandret meg. Så ble jeg voksen og trodde jeg hadde knekt de sosiale kodene, men så viser det seg at alle har ledd bak ryggen min.

Skrevet

Høres helt grusomt ut! Du har all min sympati.

Skrevet

har vanskelig med å tro på at noen kan være så jævlig med en person.

hva er det som skjer med venninna di da? går det an å være så rotten?

anmeld det og flytt ut.

fy f*en for ei kjærring!!

hvem er det hun har sendt disse vidioene til? felles venner eller hva?

Skrevet

Felles venner, kjæresten sin, kollegar.....

Skrevet

Sender deg en klem i natten. Jeg har faktisk lært litt av denne historien og skal aldri lytte til slarv mere.

Skrevet

For en dust!!!!!!!! Du skal i alle fall sørge for å ta ned kamerane, slik at du får noen gode bilder av henne. Send de til alle de hun har sendt de til fra hennes egen mail. Dritt kjærring.

Skrevet

Hvem sendte deg passordet til mailen til 'venninna' di da?

Skrevet

Ekskjæresten sendte passord. Men det har jeg ikke tenkt å fortelle henne.

Skrevet

Vi har et vennepar og jeg har så lyst til å sende henne passord til hans epost. Han er akkurat som typen din. Men han later som han er prektigere en presten.

Skrevet

Gjør det, hun fortjener å vite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...