Gå til innhold

Hvor harry er stuen min - med bilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hlt vanlig stue. Hadde ikke blitt overrasket om jeg kom inn i en sånn stue hos noen i 40-50 årene.

Skrevet

Synes ihvertfall at det var en fin forandring.

Utrolig stor og fin stue :)

Skrevet

synes egentlig soverommet var bedre før, jeg!

Og, er de er ORGEL du har i stua?

Skrevet

hehe, nei det er et helt vanlig piano, om det ikke er den überugly peisen min du refererer til?

Hva pokker skal jeg egentlig med en peis på 5 kubikk?? *hater den stykke harry peisen min*

Skrevet

Syns det var koselig, jeg.

Men den peisen var mindre vakker. ;-P

Skrevet

Synes det egentlig var rent og pent, hvis du skjønner. Du holder deg til en stil..

Men hadde ikke følt meg veldig komfortabel der. Er litt sånn elefant i glassbur feeling der.

Skrevet

Helt ærlig, etter versjonen var kjedelig rett og slett. Om ikke før bildene var helt min stil så hadde den i hvertfall personlighet.

Videre så ser stuabordet ditt rotete, ville fjerna di før jeg tok bilder. Fått inn store grønnplanter, puter i salongen, som forøvrig desverre var i helt feil farge.

Stuen mangler helt liv og personlighet. Nitrist rett og slett. Men det er håp. Litt planter, puter i riktig farge, få opp noe annet enn det kjedelige bildet på veggen. På spisetue delen bør du bytte ut gardinene, velg noen i grovere tekstil med mønster for å friske opp. Få noen puter i salongen som kontrast og til å live litt opp.

Skrevet

Herregud, hva er det for noen møbler du har?

Hvor gammel er du egentlig? 80?

Skrevet

Hva er poenget med en sofa i kroken og en foran vindu?

Ville lempet ut den stygge sofaen i kroken og satt chaiselongen (det er en chaiselong right?) inn i kroken. Foran vindu ville jeg ikke hatt en dritt. Deilig med gulvplass og mye lys inn. Eventuelt flyttet spisestuebordet litt lenger ned mot vindu. Koseligere å sitte å spise og se ut vindu enn å sitte å glo på det ugly vitrineskapet ditt.

Skrevet

Det er ikke en chaiselong dessverre, men 2 puffer. Sofaen foran vinduet er gått i søpla og har kjøpt 4 stoler i stedet. Deilig og sitte å se på utsikten og ikke det "ugly" vitrineskapet.

Ellers til den som kommenterte det "stygge "bildet på veggen, så kan det jo nevnes at bildet er en orginal Henning Meyer og det eneste i sin størrelse som er i privat eie. Så tror jeg lar det henge så lenge jeg:)

Men det er jo herlig at folk lar seg engasjere her da:)

Skrevet

Sånn som det så ut før var det litt gammeldags, men nå er det kjempefint :) Likte soverommet veldig godt... Kjempefint og absolutt ikke harry :)

Skrevet

Midt på treet harry, vil jeg si. Tøft av deg å legge det ut her, da!

Skrevet

syns bilde over sofaen var pent. Og sofabordet var knalltøft. Var absolutt en forbedring fra bilde 1! Godt jobba=) Men fremdeles litt forbedringspotensiale.

Skrevet

Ikke harry, bare veldig vanlig uten særpreg. En aner ikke hvem som bor der, om du er 30 eller 60. Pianoet stod veldig rart til. Før bildene var helt like min bestemors leilighet.

Skrevet

Den var ok før, men harry etter!

Peisen pusser du med sement så den blir glatt. Rå, glatt, umalt sement gir en røff stil som stua di kan trenge.

Er enig i at den ser ut som hos et eldre ektepar. Den trenger å røffes opp.

Skrevet

Ok før? Hvor har du smaken din da..?

Skrevet

syns det var heilt vanlig, hvem som helst kunne ha bodd der. Spisestua var ikke så fin, men det er kanskje arvegods? kjøkkenet og soverommet ble fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...