Gå til innhold

Huff... Hormoner?? Stakkar mannen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på et kjøpesenter nå nettopp.. Var litt trangt for å komme meg ut, og er redd for å komme borti noen biler. Så brukte vel 3 forsøk på å komme meg ut da en gammel mann tuter på meg ov veiver med armene!!

Ble så sinna og tenkte "kan han ikke vente LITT engang!" og jeg rakk finger til han...

Sto og ventet på å få kjøre ut, da den gamle mannen ruller ned vinduet og sier "jeg skulle bare vise deg at du hadde god plass til å komme deg ut"

Jeg ble så paff, og sa at jeg trodde han mente jeg brukte lang tid, og at jeg var redd for å treffe noe! Og sa unnskyld før jeg skyntet meg å kjøre!

Fikk såååååå dårlig samvittighet for å ha rukket finger til han etterpå da!! Herregud så slem jeg er. Jeg ble så lei meg at jeg gråt hele veien hjem! =((

Den stakkar mannen som skulle hjelpe meg også fikk han slengt en finger opp i frontruta =(( Trodde det var en sånn gammel sur mann som mente jeg brukte aaaalt for lang tid..

Jaja, da har jeg gjort det for første og SISTE gang! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahahhahaha,sorry jeg ler,men jeg ser det for meg ;)

Skrevet

Ler jeg også... Nå ja... Hehe.. Men gjorde ikke det. Synes utrolig synd på den skikkelige gamle mannen, som liksom skulle hjelpe meg ut. Så får han fingeren..=( Staaakkar... Går sikkert hjem til barnebarna sine på min alder og sier "ungdom nå til dags, ikke takknemlige for hjelp engang"

Også var det vel noe med den fantasien også da? =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...