Gå til innhold

Kjenner jeg er redd for en evt ny fødsel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med førstemann tok det 8 timer fra første rie til han var ute

Med sistemann tok det bare 1,5timer fra jeg i det hele tatt kjente noe til han var ute. Vi rakk nesten ikke sykehuset i tide...

Hvordan blir en evt tredjegang? Må jg campe utenfor sykehuset en uke før termin?

Noen som har harr to raske fødsler, hvor tredje gang går litt saktere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe... jeg skal ikke ha flere jeg da. og hvis jeg skulle.. så tror jeg nesten jeg hadde flytta inn på sykehuset..

Førstemann ante jeg ikke at var fødsel på gang.. trodde bare det var kynnere.. så skulle bare sjekke.. hadde ikke med en drit.. 25 minutter etter at jeg kom på sykehuset var ungen ute.

nr to gikk vannet 9.50. Riene begynte 10.15. Sykehuset 10.45 - 4cm. da tenkte jeg at dette tok laaang tid.. det var den julaften ..

11.47. ungen ute. 2 styrtfødsler.. orker ikke å tenke på hvordan en evt 3 fødsel hadde vært.. men jeg skal ikke ha flere! =)

Skrevet

hehe wow! sånn tenker jeg også..men jeg vet at jeg vil ha en liten baby til :)

Skrevet

Sånn tenkte jeg og. Nummer en og to kom kjemperaskt. Var bare litt over en time på sykehuset.

Men nummer tre var kjempetreg. Kom inn i ni-titiden og fødte ukke før nesten midnatt.

Så det trenger ikke være et mønster.

Er spent på nummer fire.

Skrevet

Er redd jeg også... 24.5 time fra jeg skjønte at det var rier til hun var ute.. revnet masse og ble klippt.. var igjennom noe veeeldig vondt, veeeeldig lenge.. ikke nok med 24.5 time, men også 2 uker der jeg ikke kunne sitte og gå normalt,.... Hadde heller ville hatt hjemmefødsel alene som var over på 30 minutter enn det hellvettet der =((

Skrevet

Jeg har hatt 2 harde fødsler.......og gruer meg også for en evt nr 3.

Hva er verst å grue seg til/for??

; )

Skrevet

Min første fødsel varte 8 timer, nr 2 varte 3 timer og 3. fødselen var over på 1.5 time.

Det er 5 år mellom første og siste fødsel, eg innbiller meg at siden det er såpass tett mellom fødslene, så gjekk det bare raskere for hver gang.Så det kan jo hende det har noe å si kor lenge det er mellom fødslene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...