Dægern døtte Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Dere som har barn som er 1 år nå(juli for mitt vedkommende), hvilken str. i Reima vinterdress har dere? Litt usikker om jeg skal kjøpe str. 80 el. 86, mener de er store i str? Skal kjøpe på nettet og får ikke prøvd den.
lille sprelle Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 det er vel størrelsen på barnet det kommer an på.... vi har en reima vårdress i 74 - med et slankt barn er den nå litt kort - nå er hun 80 lang. det sier vel noe om størrelsene, som antagelig da er relativt riktige.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Har en helt normal i str gutt, 77,5 cm lang,og akkurat 1 år gammel. Han må ha 86 i dressen, og det er en stund siden jeg kjøpte den. Han er lang fra skrittet og opp, og det er derfor han må han den str. Vi prøvde 80, men den var alt for liten. Ta med ungen i butikk og prøv, og la ungen bøye seg skikkelig sånn at du ser at det ikke strammer.
Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Jeg har en Reimatec dress fra forrige vinter i str 74, prøvte den nettop på jenta mi på 20mnd og hun kunne ikke hatt større, var enda noe å gå på både på bein og armer. Hun er vell ca 81-82cm...
Dægern døtte Skrevet 14. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2009 Hmmm....jentnta mi var akkurat på kontroll og var ca. 78 cm. Er jo en stund til dressen blir brukt, ikke før november sikkert. Kanskje greit å kjøpe str. 86, får heller returnere den hvis den ikke passer... Uansett, takk for svar!
Barbafin Skrevet 15. august 2009 #6 Skrevet 15. august 2009 Gutten min var 1 år i november og da var han vel ca 82 cm. Vi kjøpte str 86 og den holdt i massevis hele vinteren. Den var faktisk ganske for stor til å begynne med. Prøvde den igjen på forsommeren, men nå er den blit alt for kort (han er over 90 cm nå) i kroppen.
Bebés'ilvousplâit Skrevet 17. august 2009 #7 Skrevet 17. august 2009 Kommer an på hvor stor ungen er, ja. Jenta vår er 21 mndr. og ca. 82 cm lang. Hun har 92 i sin Reima tec-vinterdress og i vår var den god og romslig til henne. Jeg ville gått for 86 til en ettåring, men igjen - det kommer an på hvor lang han/hun er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå