Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Kjøpte meg en Brio Duovogn i Januar2008. Har kun brukt vogn med bag, men ikke sittedelen. sittedelen kom da bort under flytting, men jeg har nå nettopp funnet igjen den. Jeg hadde opp esken, og der var det bare ett trekk. skal det ikke være med en sittedel som jeg skal ha dette trekket på?? Har ikke peiling jeg, ivertfall. men regner jo nesten med at dette trekket skal festes til noe. Takker for svar:)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 hvis det er duo så er vell sittedelen en del av "bagen"
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 er ikke det combi som er en del av bagen da? HI
*1+1=2 små* Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 du jeg hadde samme problem, fikk aldri "ramma" som hører til. Dro i butikken hvor jeg kjøpte den og fikk en utlevert, men de påstod at det er noe som skulle leveres ut når de solgte bagdelen. Jeg spurte når vi kjøpte bagdelen, da sa de at jeg kunne få det senere(kjøpe så klart). Lykke til:) anonym 14.08: nei den består av 2 deler, det er kombi som er sittedel og bagdel som henger sammen
<3 Legoland <3 Skrevet 14. august 2009 #5 Skrevet 14. august 2009 Duo har egen bagdel, og den må taes av og byttes ut med en sportsdel. Kombi har bagdelen skjøvet på plass i sportsdelen, hvis du skjønner hva jeg mener. Når du er ferdig med bagperioden tar du bare ut bagdelen så er sportsdelen klar til bruk, mens på duo må du fjerne hele greia sånn at understellet står igjen. Så fester du på sportsdelen. Så JA, du må ha egen sittedel
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #6 Skrevet 14. august 2009 Ja jeg kjøpte vogna, da hadde dem ikke sittedelen inne på lager, så jeg måtte komme igjen.. da jeg fikk sittedelen- eller trekket som det var, kom det i en eske, så trudde forsovit at allt var oppi der. men fannt jo ut at det ikke var det, nå i sommer da. skal inn på butikken å høre, men spørsmålet er da om jeg kommer til å få ramma.. har kviteringene og alt. takk for savr:) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå