nandolutt Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Hei. Er nå i uke 32. Og sliter med dårlig pust. Skulle tro jeg hadde astma. Virkelig ubehagelig. Noen flere som sliter med det samme?
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Det er nok fordi babyen presser på lungene dine. Vil bedre seg når den synker ned i bekkenet.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Ja, det er babyen som ligger å presser mellomgulvet mitt opp mot lungene og dermed blir det tyngre å puste. Spesielt når jeg skal legge meg om kvelden. SLiter med å sove pga av dette.
Teddien Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Mannen min mener det høres ut som om jeg har Kols når jeg legger meg om kvelden. Det er også helt umulig å hoste opp slim. Veldig ubehagelig. Det skal visstnok bedre seg når babyen synker.
Tigerpote Skrevet 14. august 2009 #5 Skrevet 14. august 2009 Mm, jepp, blir anpusten av å gå noen meter, til tross for at jeg ikke har røyket på et halvt år;) Er også veldig ekkelt å sitte, om jeg da ikke sitter heeelt rett i ryggen. Veldig ubehagelig når jeg skal legge meg. Gleder meg til magen synker ja... Når gjør den det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå