<3 mamma til 2 jenter <3 Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 jeg var hos frisøren på lørdag,og hadde bestillt time . da jeg kom der ble jeg møtt av en mann som ikke kunne snakke norsk .jeg er ikke god i engelsk så jeg prøvde etter beste evne og forklare at jeg skulle farge etterveksten,så kom han med ett fargekart???? hallo!! det går jo liksom ann og se hva fage jeg hadde på håret og da sier det seg jo selv hva farge etterveksten skulle være? men ihvertfall for å gjøre en lang historie kort så endte det med når han var ferdig at du kunne ikke se på håret mitt at det var noen som helst forskjell og da hadde jeg brukt 2 timer av dagen min der så da sa jeg at jeg ville komme tilbake en annen dag for å gjøre det skikkelig og en annen frisør som forstod norsk. jeg nektet og betale og sa at jeg skulle betale neste gang jeg hadde vert der og blitt fornøyd.det godtok han tilslutt!men jeg kjenner at jeg vil ikke gå tilbake dit. hva ville dere gjordt?
Supermamm Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Ring og snakk med den personen som driver salongen. Ift kjøpslover er det vel sånn at du burde betale og de burde rette opp det de har gjort feil slik at du blir fornøyd... tror jeg? Men mulig den som driver synes det er greit om du lar vær og betale dersom du ikke kommer tilbake heller....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå