Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Er så lei av å ikke ha overskudd. Pleier å ha masser, men nå tre dager over terminen er jeg ganske negativ, merker jeg Hadde akkurat kledd på barna og skulle ut i bilen, så står min sønns 6 årige kompis på døra. Forklarte at det passet dårlig i dag, vi skulle bort.. hvorfor det?? Handle.. Han ville være med. Nei, har allerede tre på slep og diger mage. Måte nesten dytte stakkars gutten ut av huset, men jeg kunne jo ikke la min på 5 og han være hjemme alene heller.. Tror han synes jeg er riktig slem. Så vil min mann invitere sin mor og far på grilling.. å hjelpe meg, må jeg høre på den skravlebøtta i hele kveld også, tenker jeg.. sukk.. For svigerfar skal bygge på huset med min mann og da må jeg være sammen med henne og barna. Hun maser og styrer med ungene og har de dumme konfliktene for tiden.. Kan ikke noe for det, men vil helst være alene jeg.. Har den helgen foran oss med jobbing på mannen i morgen og barnebursdag hos venner på søndag.. Kan jeg ikke bare føde nå, så får jeg litt fred her hihi
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Skjønner at ikke svigers er det beste selskapet å ha nå. I alle fall ikke om man skal samtidig sørge for mat og oppvask etter de heller. Nei, håper du føder snart slik at du får "slappe" av litt. Men hva tenker egentlig din mann når han foreslår noe sånt? Det hadde aldri min gjort, men så er vi kanskje litt sære vi da, og trenger helgen for oss selv, selv om vi ikke har fått barn ennå Masse lykke til i allefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå