Ronja&Odin Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 hvor mye klær osv.. til to voksne...? hvor mange hådklær? jeg har pakket ned 2 håndklær, undertøy til hver dag... 3 badeshortser og to shortser og 7 tskjorter og en bukse til samboeren min og tre skjørt, en kjole, en shorts og en bukse til meg... pluss noen topper... og bikini.... hva mer? eller mindre?
Ronja&Odin Skrevet 14. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2009 hehe pass, penger og billetter glemmer jeg nok ikke;o) REISEFEBER::::
mamarama og lille banan Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Det er lurt å ha med anti bac-servietter i disse svineinfluensatider. Bruk de før dere skal spise, om dere ikke får vasket hendene for eks. Europeisk helsetrygdekort bør dere ha hvis dere skal reise innenfor EØS. Gyldig reiseforsikringsbevis
lille sprelle Skrevet 14. august 2009 #5 Skrevet 14. august 2009 hadde tatt med noe "langt" til å ha på kveldene for min del. skal du ha unger med, så ta med bleier og ev. grøt. Fruktglass er som regel å få kjøpt. - bleiene legger du i vogna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå