Gå til innhold

Synes dere dette blir for fjortiss?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du spør, så ja, jeg syns det er fjortis og smakløst. Ser veldig trashy ut med sånt hår.

Skrevet

jeg syns det er veldig fint med "forskjellige" farger, altså to farger som kan gå litt i hverandre.. jeg har det og jeg er veldig fornøyd. det må jo passe til deg og ditt hår. En farge i håret kan bli litt kjedlig....

er forresten 22 år. Og jeg er ikke fjortiss aktig

Skrevet

Hvilke farger har du i håret ditt 12:28?:) Har du det stripet under eller helfarget? Jeg tenkte å stripe det, slik det ser ut som stripene kommer ut av håret..:)

Skrevet

Synes det kommer an på personen, og hvilken stil man har mtp klær osv. Har alltid vært misunnelig på de som kan ha det slikt som på det bildet, men jeg har helt mørkt hår, så da funker det ikke. (uaktuelt å bleike øverste delen av hodet, det tviler jeg på at jeg kommer til å kle!)

Nå er jeg uansett såpass gammel(blir 31) at jeg burde vel bare ha det i en knute i nakken og ferdig med det. Blæ.-(

Skrevet

Hahaha nei kjære deg Salad fingers!! 31 er IKKE gammelt!!;)

Ei venninne av meg har mørkt hår, og hun har tatt lyse striper, det ser ut som de lyse stripene kommer ut av håret. Var slik jeg fikk ideen;) Og hun ble kjempefin på håret! Kanskje du kunne prøve det?:) Når man bare striper under, så slipper man å ta etterveksten hele tiden også:)

Hi

Skrevet

Det er rett og slett BLODHARRY

Skrevet

Joooo, jeg føler meg litt gammel, ihvertfall siden jeg best liker den stilen som mange 18-20-åringer har, jeg skal jo være "dame" i min alder:-(

Har naturlig falll/litt krøller(som jeg sletter!) og veldig mykt, fint hår, så tror ikke sånne striper blir så bra i mitt hår. Vil ha sånn kjempetykt, strykefritt hår!

Anyway, synes du skal teste den frisyren, jeg, blir det gærnt kan det alltids rettes opp med en mørk farge i hele hårpryden:-)

Skrevet

Fjortis???? Nei lyst over og svart kant under synes jeg alle kjerringer på førti som lider stort av førtiårskrisa har..... Så neida, du kommer bare til å se eldre ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...