Meg og bøllegutta!! Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Idag har jeg bursdag ( hurra for meg) Ikveld får vi gjester Imorgen er det brylupp og jeg er forlover med full fart fra kl 7 på morran med frisør og msinnke og sånn Og på søndag er det bursdag til det ene tantebarnet mitt .!!! Så nå baker jeg kaker til bursdag og brylupp og vet ikke hva : )) Blir moro og hektisk : )
Gjest Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Gratulerer med dagen. Håper helgen blir vellykket :-)
Norwegian by injection Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Gratulerer med dagen idag! Jøss, masse som skjer denne helgen! Når skal du få trent da? ;-) Har du kommet deg etter forrige helg, he he?
fomle somle Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Gratulerer med dagen:) håper du får en fin helg:)
Meg og bøllegutta!! Skrevet 14. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2009 hehe......... ja når skal jeg få trent. det er faktisk min største bekymring denne helgen. Mannen kommer snart hjem fra jobb så da løper jeg meg en tur mens han klipper plen og rydder ute sammen med ungene : ) Så rekker jeg vel kanskje en løpetur etter bursdag på søndag : ) Eller så kan jeg sykle tul bursdagen kanskje.......1,7 mil på sykkel er bedre enn ikke no ; )
Twintipp og himmelblå Skrevet 14. august 2009 #6 Skrevet 14. august 2009 Gratulerer med dagen:)) Og lykke til med en hektisk og spennende helg. God klem
Norwegian by injection Skrevet 14. august 2009 #7 Skrevet 14. august 2009 Jeg bare tulla! Så flink du er som prioriterer trening da, tror ikke jeg hadde orket med så mye som skjer. Kos deg masse i dag og i helgen ;-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå