2 blå :-) Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Det er til tider fryktelig vondt når babyen beveger seg. Det stråler skikkelig ned i lårene, frem i skambenet og bak i ryggen. Dette er esktremt ubehagelig, kjennes ut som jeg får strøm. Noen som har opplevd dette? Jeg kan så og si ikke bevege meg når det står på. Kan ikke huske det var sånn slik. Jeg er 38+3 og hodet er festet.
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Ja, jeg opplever det ofte.. Er skikkelig vondt og ubehagelig.. Stråler også ned i lårene, også kjennes det ut som om at skambenet låser seg helt.. Da får jeg nesten ikke bevegd meg, for det er SÅ j#vli vondt.. Om kvelden og natta er det verst, men tror det er frøkna som ligger såpass langt ned i bekkenet, pluss at hun sikkert presser på noen nerver og sånt... Er like langt på vei som deg, så er vel bare å håpe de finner veien ut snart:)
ifie Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Jeg har også fryktelig vondt innimellom! I tillegg til at det verker i bekkenet (forran) ligger miniskatten med hodet helt nede (så godt som festet, sa hun), og da presser han borti livmortappen - som er smekkfull av nerver! Jeg tror ikke jeg hadde så vondt ved forrige svangerskap jeg heller... :/ Er 38+0 i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå