Lillemy-77 Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Jeej, bare 40 dager igjen på meg!! ) Synes tida har gått kjempefort fram til nå, men har på følelsen av at det kommer til å gå saktere fremover. Er oppe om natta nå pga verk i kroppen og tongt å puste når jeg ligger. Men det hører vel med. Håper det gir seg igjen. Er nå igang med å pakke fødebagen endelig, hehe...har lagt fram endel saker og ting, godt å være igang ihvertfall. Rart å tenke på at lillegutt snart er i armene mine....weird følelse... Klemmer til dere andre ventende mammaer:o)
2 Hærligheter! Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Gratulerer Tiden nå går fort..Det gjorde den for meg..Har nå 28 dager igjen.. Ja den pusten sliter jeg også med,enkelte dager verre enn andre,men har faktisk gode netter heldigvis. Håper du får slappet av innimellom når du ikke sover godt om nettene :-) Lykke til videre:-)
Lillemy-77 Skrevet 14. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2009 Takk for det:o) Ja jeg føler iallefall at tiden flyr nå om dagen, men ser liksom for meg at den kommer til å gå saktere og saktere. Mersom i takt med hvor mye jeg får til å gjøre fysisk...hehe...føler meg jo større og tyngre for hver dag som går. 28 dager igjen du, det er jammen ikke lenge!! Bare litt over 3 uker, OM du går ut tiden da... Masse lykke til til deg også Goofy:o) Godklem:)
Mamma-til-3-jenter Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Jeg har også 40 dager igjen i dag!! Har ikke problemer med pusten jeg da, men er veldig sliten.... Eier ikke energi.... Og så må jeg tisse hele tiden føles det som.... Ryggen er heller ikke helt bra.... Uff, nå klager jeg bare.... Men håper de siste ukene går FORT!!!!!!!!!!
ormeynglet Skrevet 15. august 2009 #5 Skrevet 15. august 2009 Hei. og gratulerer:) Jeg har 45 dager igjen, så er ikke så lenge til jeg kan smykke meg med samme tittelen. Syns tiden går kjempefort, og har vel ikke begynt å ordne noe som helst enda. Lillemor begynte i barnehagen denne uka så nå skal jeg bruke dagene til å gjøre klart for neste i tiden framover. Det blir koselig. Trasig at du ikke sover om natta, søvn betyr så mye for formen nå. Selv er jeg heldig og sover godt men har noen morgenfugler som vekker meg tidlig om morran da. Har også tung pust innimellom og halsbrann om kvelden, men regner med det blir bedre når magen synker. Da tar vel tissinga over igjen istedet.. Ellers er formen kjempefin. Mulig vi møtes på St.Olavs i slutten av neste måned da...) Har vært der 3 ganger før og syns de er helt knall der nede.
Lillemy-77 Skrevet 15. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2009 Grattis til deg også "Annnonnnymmmiaaa" ) Termin samtidig vi da, koselig:o) Og du "ormeyngelet får lillesøster" er jo hakk i hel. Blir spennende å se hvor langt vi går... Hvordan er formen deres idag? Jeg la en ekstra pute under hodet inatt da, for å få puste litt bedre. Men hvem tror du våknet kl 2 inatt med SKIKKELIG halsbrann!! Har ikke vært plaget med det på lenge nå, men inatt kom det... og jeg opp for å lete etter tablettene mine...hehe...fant di tilslutt, måtte ta flere for at det skulle hjelpe. Så ble jaggu meg ett par timer våken inatt også. Jaja, er d ikke det ene, så er det det andre...har nettopp sovet en halvtime på sofaen nå, som en stein!! Har ikke hørt tlf eller noenting, hehe... Ja, den tissinga ja...hrgd, hadde vært artig å telt over antall ganger jeg går på do i løpet av et døgn, for det er utrooolig mange. Kan ikke du si noe mer om st.olavs da "ormeynglet"? Jeg har ikke bodd på pasienthotellet der før, får du alt av utstyr til bebisen? bleier etc? Hva med ammepute, tar du med det selv? Klemmer:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå