Gå til innhold

modningsakkupunktur


mjkapp

Anbefalte innlegg

Hei damer!

Er det noen av dere som har erfaring med fødselsforberedende akkupunktur? Eller er det noen av dere som vurderer å gjøre det?

Jeg har tenkt å teste det ut fordi jeg er veldig fornøyd med tidligere behandlinger, men da mot andre plager.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) Jeg har bestillt meg time for fødselsforberedende ak. i slutten av september. Har heller ingen erfaring med dette, men tenkte det kunne være verdt et forsøk da jeg har lest litt om det og hørt andre ha en positiv opplevelse med det. ( Har termin 27.okt...og første time er 24.sept)..Om ikke annet har jeg tenkt det kanskje kan virke positivt på det mentale plan :) Gleder meg jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg hadde modningsakkupunktur sist svangerskap. Hadde 3 ganger de 2 siste ukene før termin og en gang 6 dager på overtid (fødte dagen etterpå).

Da jeg var på sykehuset med riier og lite åpning var de overrasket over hvor tynn og elsatisk livmorhalsen min var noe som var et resultat av modningen.

Jeg har god tro på dette, og skulle jeg født denne gangen og (skal ha planlagt KS) hadde jeg tatt akkupunktur 4 ganger før termin. Har snakket med andre som mener at det er den 4 gangen som gjør susen...

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...