=0)attpåklatt en gogutt(O= Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Så var ferie og sommer snart over ,sånn plutselig... Har vært lite omgjengelig egentlig.Å det har sine grunner.Men satt her å sydde og tenkte på dere =D Sommern ble ikke slik jeg tenkte her,men fikk da en tur hjem =))) Kosa meg di dagene ja.Å fant vell ut at det er der jeg trives aller best. Dagene fra vi kom hjem har vært stressende.Jeg kom inn døra og fant ei helt ny stue her =))))) To eldste ungene og svigersønn hadde ordna spleiselag og pussa opp for meg i gave.Ble så sykt pent =D Nye gardiner,lamper med mere.Hun hadde også rydda skapa mine,hehe ;O) Tårene sildra,for å si det sånn. Så er det jo dåp her i helga,og kjolen var ikke hallferdig.hehe =D Her kom gamle minner om en viss pølsefest frem...Men nå har jeg starta monteringa,så det er håp om at dåpsbarnet slipper ha på seg alternativt. Lille trassegutt skal snart starte i barnehagen.Å nå er jeg klar for den der jeg å =D Utrolig hvor mye vilje det er i en slik liten kropp...Han snakker fremdeles lite,men vilja si får han litt for mye alikevell ;o) Ny epoke blir det for jentene å.Ungdomskolen,det blir skummelt for meg.Men vil kjempe for at ting blir som vi vil fremover. Håper alle har opplevd en flott sommer. Vi hadde tropevarme her,fikk det samme på ferie og kom hjem til regn.Det føles deilig etter alt for mye varme =D Ha en fin dag,så plopper jeg innom igjen.Må bare få unna alt som ikke er gjort før skolestart.urkh....
Reveenka Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Hei, godt å se deg igje! Ugdomsskole blir sikkert bra, og så har de jo hveradre! Grattis med y stue - og dåpsbar! c",)
Ronja65 Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Hvilken super overraskelse:-) Her i sør har det ikke vært så mange fine dager som dere har hatt i nord, men jeg var heldig og hadde ferie de to uker som det var kjempevarmt. Da var vi "hjemme" i Sverige og "hjemme" i Danmark. Topp det....Alltids koselig å møte slekt og venner vi har der:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå