Gå til innhold

Herregud som jeg kjeder meg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle klær er bretta,ingen rot å rydde,ikke mer scrapping heller,for det er jeg ferdig med. Lillegutt sover og det er så KJEDELIG!! ;) Har gått mangen ganger rundt å leita etter noe å gjøre,men nei,ingenting!

Kanskje jeg bare skal nyte det! Men er så rastløs i dag altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe skjønner!!

ikke lett alltid å fylle tiden med noe når de som vanligvis tar tiden sover- eller som her, har innkjøring i barnehage!! Ja så satt jeg her, turen er gått, og rotet er rydda... :D

Skrevet

hehe.. du får ta med deg adrian hit en tur da se! ( litt langt kanskje men..)

Kjeder meg litt selv jeg.. .. sambo skal jobbe kveld i dag.. dag i morra.. så skal han på fest på kvelden.. da er han fyllesyk søndag formiddag... så skal han på jobb igjen søndag kveld.. og da har jeg begge de to små alene.. og det er så kjedelig å sitte her inne hver kveld!Også hadde han kvelden i går også..

mamma skal kanskje sitte her litt i morra kveld da .. så blir det kanskje kino tur på meg sammen med en vennine.. !! hehe.

uff.. jeg har et fryktelig kjedelig liv for om dagen.. hehe..

Tror jeg skal få sneket meg en tur til byen før Sambo skal på jobb.. trenger en ny bok til scrappinga.. så kan jeg fortsette litt med det.. men bør roe meg litt der også.. har litt for mange permer på 2 år.. kan ikke fortsette sånn.. da har jeg jo 50 bøker om 4 år.. hehe..

Skrevet

Hehe, da skulle du vært her;-D Mista helt piffen til husarbeid etter at jenta begynte i bhg.. Sitter og glor vekselvis i veggen og på pc-skjermen og venter på at tia skal gå!!

Skrevet

♥2små♥1rosa&1blå♥ Ja hadde du bodd en liten busstur vekke!

Neste gang jeg besøker hun jeg besøkte i helga vet du,så skal jeg ha med meg barna tenkte jeg,da må vi få til en kaffe!! :) Tia gikk så fort i helga som var :(

Det er kjempegøy å scrappe!! :D Men ja gjerne du må roe deg litt ;)

Nå tok jeg meg ansiktsmaske,og kur i håret hehe....

nesten som jeg ville begynne å rote bare for å ha noe å rydde ;)

Adrian sover ALDRI mer enn max en time på denne tiden av døgnet,men nå begynner han på time nr 2!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...