Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Leier en sokkel leilighet og sønnen til de oppe er hjemma alene nå i to mens foreldrene er på ferie. Første som skjer når foreldrene reiser er at gutten har fest. det er jo forsåvidt greit nok , vi tåler jo musikk og festing en gang i blandt, det er ikke særlig lytt heller så går som regel greit. problemet er bare at nå har gutten tydeligvis ferie eller noe (han er vel 19-20 år) og han har fest eller vorspiel midt i uka, pluss i helgene. det går rimelig heftig for seg også, de står på verandaen rett utenfor datteren vårs soverom og synger så det jomer, søler øl fra verandaen og ned på vår uteplass det vi har bord, stoler og leker stående og kaster snus poser å klyser på bilen vår (?) og på uteplassen. på lørdag stod til og med to gutter ute i gården som vi har felles og tisset. da gikk jeg ut å spurte om de ikke kunne tisse et annet sted, siden datteren vår leker faktisk det ute. de flyttet seg og gjorde det ikke igjen, men likevel. snusen har vi nevnt for han ved en tidligere anledning da det samme hadde skjedd et par ganger, men det nytter visst ikke. skal sende samboeren min opp dit senere for å snakke med han, men begynner å lure på om jeg kanskje skal si i fra til foreldrene? vil ikke " plage" de midt i ferien heller, men han hører jo tydeligvis ikke på oss, og jeg begynner å bli litt lei..
Dronningen! Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Dere leier leiligheten av foreldrene og da er det de dere må forholde dere til:o)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Jeg hadde snakket med foreldrene og krevd avslag på leien for bråk og nedgrising av utemøbler/-arealer!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 ja.. vet jo at egentlig er det det beste, men synes vi har et så greit forhold til de, så vil ikke gjøre noe for å ødelegge det heller. men føler liksom at vi har sagt i fra til han før, og han er jo tross alt voksen nok til å kunne ta litt ansvar og vise forståelse selv når vi spør han? han må jo skjønne at før eller senere så går vi til foreldrene hans hvis han ikke roer det litt. vi ber han jo ikke om å slutte å ha fester heller, men om å ta det litt roligere, og kanskje holde seg unna verandaen som er rett med vår hvis det ikke kan la være å søle eller kaste ting. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå