Gå til innhold

Kan han skjule noe på mobilen tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgest skulle jeg bare låne tlf hans for å sjekke klokka, og han røska den til seg og sa at han kunne da se på klokka ( Han hørtes nesten litt stressa og hissig ut) Istad skulle jeg lagre en liten handleliste i kladden til han på mobilen hans og han overvåka meg mens jeg skrev den, og liksom fant frem hvor jeg skulle skrive den. Akkurat som han er redd for at det er noe på tlf jeg skulle se.. Mobilen hans har ligget her på databordet mens han satt ved dataen i natt.

Vanlig at menn er så overbeskyttende ovenfor tlf? Hver gang han har oppført seg sånn, har han skjult noe han ikke vil jeg skal se. Og det var forresten aldri meningen jeg skulle se mld hans eller noe idag, men han har passa på den mobilen som en hauk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva gjør dere to sammen, om jeg får spørre???

"Hver gang har han oppført seg sånn når han har noe å skjule", er da vel svar nok for deg.

Noen kvinnfolk er altså for dumme for sitt eget beste...

Skrevet

Ja, dvs han har skjult noe på dvs nettprofiler når han oppfører seg rart og overbeskyttende! Skrevet vulgære og flørtende meldinger som jeg synes blir på kanten når han faktisk har meg og babyen vår. Meen, har aldri vært borti at han passer på mobilen sånn..

Skrevet

Dette er godt ment, HI: Du er altfor naiv!

Det er ikke normalt å holde på slik som mannen din gjør, og jeg skjønner ikke hva du fortsatt gjør sammen med ham. Det er klart at han skjuler noe på telefonen sin! Han har helt sikkert bilder eller meldinger fra noen som han ikke vil at du skal se. Det er da ikke så vanskelig å skjønne, hvis du tar historien hans i betraktning.

Er dere veldig unge?

Skrevet

Vi er i midten av 20 årene.. Så relativt unge. Mistenker han for å ha meldinger eller noe fra andre kanskje. Ser ofte at han har vært på nakenprat og søkt etter jenter her fra byen vi bor i!! Typ : " Kåte jenter **** " Vurderer å se p mobilen hans mens han ikke passer på, for å finne ut hva han skjuler. Han er så flink å fucke alt til, vi krangler dessverre altfor ofte.

Skrevet

Jeg gjentar: Hva gjør du med denne mannen?

Han har tydeligvis ikke respekt for deg, og søker kontakt med andre kvinner i nærområdet. Denne mannen prøver å behandle deg dårlig nok til at du tar barnet og drar, slik at han slipper å være den kjipe som gjorde det slutt.

Jeg synes du skal møte ham på det, og komme deg bort fra ham før han ødelegger deg for godt. Han har tydeligvis ikke dine beste interesser for øyet. Gå videre og livet vil bli bedre!

Skrevet

opplevd lignende med både mobil og pc av eks... Når jeg endelig fikk tak i mobilen fant jeg noe. tok å sente meld til henne jenta og spurte, hu sa det aldri hadde vært noe og hun var ikke inntresert men han hadde løyet om å være i et folhold, sakt han var singel osv.. han nektet for alt. Dumme meg, fortsatte å være sammen med han siden det ikke hadde skjedd noe og han nektet, selv om jeg ikke trudde han, men trodde henne.. litt under ett år senere tok jeg han på fersken i å ha ett forhold til ei annen bak min rygg...

så nei, ingen vokter mobil og sånn uten grunn tru jeg.. Hvorfor skulle di vokte den da.. han begynte til å med å ha den med på badet da han dursjet el slå den av etter å ha endret pin..

Skrevet

Hørtes ikke ut som det beste forholdet dette dessverre.

Man må kunne stole på hverandre!

Men det du må huske er at ting kan misforståes og dras ut av sdammenheng om man bare leser mld, og man kan tolke dem helt feil.

SÅ ikke nødvendig at det er noe galt, selv om du sier at han har vært inne på nettprofiler osv....det er jo litt mer spesielt da...

Men du kan jo ta det opp med han at du ikke syntes det er passende...

Selv om vi menn ofte er glad i flørting så trenger vi ikke mene noe med det...

Men ville nok nevnt dette for mannen din... om han stoler på deg g du på han så burde man jo ta opp sånne ting.

Selv om jeg er imot å lese mld på andres mobiler.....

Skrevet

Ja det gjør han.

Min samboer og har sjult ting på tlf men eg fant fort ut av det.

Hadde dette sjedd igjenn med meg og min samboer hadde eg gått på flekken!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...