Gå til innhold

ultralyd...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

fikk ny time til ultralyd i dag:) gleder meg, men er såååå lenge til joh... hehe! noen andre som har fått time? jeg fikk 1.oktober...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ny time ja. da har du jo tydeligvis hatt en allerede. Jeg har enda ikke fått inkallelse til den første jeg! hehe. Har termin 9. mars :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestilte time til privat ultralyd selv og der fikk jeg vite jeg var 4uker mindre på vei enn hva jeg/legen mente så da måtte jeg jo utsette ordinær ultralyd.. var kjempe kjipt! så ny termin er 2.mars:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk innkallelse til ordinær UL tre dager etter den første kontrollen hos legen.

Har termin 19.mars og har fått time til ul 23.oktober!! Gleder meg!

 

Men syntes det var litt lenge å vente, så har bestillt time til privat ul 1 sept! Bare to uker til, og det skal bli godt å få se om alt er ok der inne:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har termin 2 mars og har fått time til UL 12 oktober. Fikk time veldig sent synes jeg. Men har vært på privat ul i går for syntes att det var alt for lenge og vente til 12 oktober for og se om alt var bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også på ultralyd i dag. 12 uker i morgen. Var bare helt fantastisk å se. Og det beste av alt, alt var i orden med babyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal på UL 30.september:) termin 3.mars.. gleder meg til å endelig få vite om det er gutt eller jente som bor i meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...