Supermamm Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Jeg er på 3. dagen og jeg får det fortsatt ikke til... Trodde det var ganske rett fram etter nesa, men enten gjør jeg noe feil eller så passer den bare ikke for meg. Det virker som den lekker litt på sidene, ikke mye, men litt. Og etter noen timer så virker det som den forsvinner litt oppi der, hm håper noen skjønner hva jeg mener. Og jeg prøvd forskjellige måter å sette den inn, ikke langt inn, litt lenger inn. Vridd rundt for å passe på at den har brettet seg ut... Men allikevel lekker det... Noen som har tips eller erfaringer?
HopsiDeisy Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Øvelse gjør mester? Jeg prøvde mye i begynnelsen, måtte bytte til en mindre str. Fikk det til til slutt! Må liksom sitte i en bestemt stilling på doen for at den skal sette seg riktig! Fant ut av det etter en stund. Funker supert nå!
Supermamm Skrevet 14. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2009 Det var jo et godt tips, det skal jeg prøve;) takk:)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 14. august 2009 #5 Skrevet 14. august 2009 jeg føler ikke jeg får den helt inn jeg.. hjalp når jeg klippte av den stilken så ikke den ligger og gnager, men allikevel stikker bittelitt utfor åpningen.. men den funker jo for det om.. en gang var den skikkelig inni, det va når jeg våknet om morningen etter en hel natt med den. var jo mye bedre! føler det er noe som stopper der inni. slapper jeg ikke nok av da, eller har feil vinkel kanskje?? nå sist fikk jeg den ikke til å poppe seg opp der inne liksom.. ble sint og gav opp.. nå er heldigvis mensen over.. bedre lykke neste gang.. er vel øvelse gjør mester ja..
uanonym Skrevet 14. august 2009 #6 Skrevet 14. august 2009 kan det være at du har feil størrelse? min har besynt å lekke litt nå etter fødsel, regner med det skjer fordi det har skjedd ting "der nede". husker da jeg bestilte at det var to forskjellige størrelser, de som ikke hadde barn og de som hadde barn. forøvrig varmer jeg den i varmvann først, bretter den dobbelt og setter den så langt inn jeg får den mens jeg står med et bein på do, og er meget godt fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå