Jente 2 år, gravid igjen:) Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Hva slags vinterpose skal man velge?? Noen som kan hjelpe oss?? Vil ikke ha de store voksiposene. Altfor store i fashionbagen til teutonia! Noen som har poser de er veldig fornøyd med, som ikke er altfor store? Har sett på Odenwalder som var så brannfarlig i testen. Liker den! Hvor ofte er man i nærheten av åpen ild da?! Hmmmm... Noen med gode tips? På forhånd takk:-)
Nangiliama Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Hva med den troller igloo eller voksi dunpusen? Tror begge var med i testen:)
gutt06&09 Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Vi har Odenwalder, den større varianten riktignok, men er superfornøyd!! Kommer til å prøve å bruke den oppi babybagen denne gangen, satser på at det ikke blir for trangt. Med skinnpose etc må man kle på de små så mye utenpå, med med dunposen er det nesten best med body og strømpis bare. Supergreit å bare legge de oppi posen og lukke på vei ut enn å kle på de mange lag så de blir svette og stressa lenge før man kommer seg ut døra:-/ Har tenkt endel på denne testen, men tenker som deg at vi er i grunn aldri i nærheten av åpen ild...?
Tyren78-09+12 Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Jeg tenkte lenge på Lammy dunpose på Barnas Hus, men syns den var litt dyr..2500. Så såg jeg den testen på tvhjelper deg, og har nå bestemt meg for Igloo Troller-posen, som var best i testen. Den koster ca 1300 for den som er størrelse 0-2 år. Den virker veldig god og varm.
Jente 2 år, gravid igjen:) Skrevet 14. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2009 Igloo troller vant testen ser jeg! Kanskje jeg skal dra å kikke på den da:-)
Elisabeth.H Skrevet 14. august 2009 #6 Skrevet 14. august 2009 http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=21_36&products_id=4712&osCsid=1256ab6a523fcf57d3726ef12039872f vi kjøpte denne og jeg må si jeg ble super posetivt overaska da den kom super tykk og god og veldig billig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå