Jente 2 år, gravid igjen:) Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Hva slags vinterpose skal man velge?? Noen som kan hjelpe oss?? Vil ikke ha de store voksiposene. Altfor store i fashionbagen til teutonia! Noen som har poser de er veldig fornøyd med, som ikke er altfor store? Har sett på Odenwalder som var så brannfarlig i testen. Liker den! Hvor ofte er man i nærheten av åpen ild da?! Hmmmm... Noen med gode tips? På forhånd takk:-)
cakes Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 jeg har vært veldig fornøyd med voksipose jeg da.. den blir ikke så stor når man knyter den sammen, ikke den jeg har hvertfall. da er jeg ganske sikker på at den lille har det varmt og godt. eller så har de gode skinn/ull poser på nøstebarn.no. ei veninne av meg har vognpose derfra og er veldig fornøyd med den! ull holder jo vanvittig godt på varmen.
augustbaby:) Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Vi har teutonia med fashionbag og har kjøpt voksi urban for å ha i den.. Voksi urban er testvinnerene fra TV2..
♀ i vente ♥ fødeklar :o) Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Vi har kjøpt Odenwalder-posen:) Jeg var også litt bekymret angående testen, men etter å ha snakket med betjeningen på Barnas Hus bestemte vi oss for å kjøpe den. Som du sier; hvor ofte er man i nærheten av åpen ild med en vognpose?? Såfremt man ikke røyker, er det vel ikke noen fare for at vognposen skal antennes? Jeg ser ikke det store problemet her hvertfall... Det at posen har glidelås hele veien, og at man kan man vaske hele posen i maskina (og tørketrommel) er hovedårsakene til at vi valgte den. Så enkel og grei i bruk:) Dessuten blir posen veldig tett og god når man snører den helt igjen. Valg av vognpose er selvfølgelig smak og behag, som alt annet:) Lykke til!
Marbella Skrevet 14. august 2009 #5 Skrevet 14. august 2009 Har skinn pose fra da jeg selv var baby, synes den er grei og bruke siden baggen er liten, men har også voksipose så jeg kan bruke når babyen blir større. Vil jo si at det er et større problem at vognposen var brann hemmende enn at den tar lett fyr. Alt som er Antiflame innholder en mengde kjemikalier jeg ikke ville hatt i nærheten av ungen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå