Gå til innhold

Fedre med på kontrollene?


Romle 08

Anbefalte innlegg

Lurer på om dere har med deres kjære på kontrollene. Vi føler ikke noe behov for det, synes det er greit å gå alene. Han skal selvfølgelig være med på UL da, men det blir liksom noe annet...

 

Hva gjør dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

han har ikke vært med hittil, men han skal nok få være med en gang eller to så han får svar på ting han lurer på. synes det er greit at han får ta del i det meste av det som skjer denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med fyrste var mannen min med på ALLT, tom yoga timer. Andre gang, bare frå vi skjønte noko var galt. Denne gongen MÅ han vera med, eg tør ikkje gå aleine. Tør ikkje få vonde beskjeder åleine. 10+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min blir ukependler under svangerskapet. Han vil naturligvis gå glipp av mye av det som skjer i hverdagen, og derfor vil jeg at han skal få delta på alle kontroller han ønsker å være med på.

Ingen krise om han ikke får vært med på alt, men som du sier, er UL en selvfølge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer han til å være med på alt, så lenge han har mulighet. For meg er det helt logisk, han er jo like stor del av dette han og har like lyst som meg å vite absolutt alt. Dette er vårt store fellesprosjekt og da gjør vi det sammen:) Sånn er det i alle fall for oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med forrige var han med på stort sett alle kontroller og selvsagt UL. Denne gangen skal han være med UL, og så får vi se når det nærmer seg slutten om han har lyst å være med på noe kontroller da. Det er tredje graviditeten for meg, så jeg har ikke det helt store behovet for å ha ham med meg hele tiden denne gangen - ihvertfall ikke enda. Han får være med på alt han vil, men vi føler vel begge at det ikke er så interessant for ham å være med til legen og se på at jeg får stikk i fingeren...

 

Har forresten tenkt å gå til jordmor hele tiden denne gangen, måtte til lege nå første gangen, men så skal jeg bare gå til jordmor tenkte jeg. Håper å slippe unna sykemeldinger denne gangen, hadde vært kjekt å kunne være vanlig, bare med kul på magen, helt til babyen blir født!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...