Gå til innhold

Mange på overtid her nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går enda her, 8 dager nå..

Var så sikker på at noe skulle skje i natt, men det ble plutselig helt stille..

Absolutt alle tegn forsvant bare :o/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usj, bare meg??

Skrevet

Jeg er 3 dager på overtid, og er skikkelig lei...

Og heller ingen tegn på fødsel! Og jeg som var så sikker på at jeg skulle få ham før termin, men neida...

Er også lei av at venner og familie maser sånn! Alle må liksom spørre minst en gang til dagen om ting skjer snart... Vet det er godt ment, men det er så irriterende med all den masingen! Han kommer når han kommer :)

Skrevet

hadde termin forrige fredag... kjedelig å vente.. men kommer snart

Skrevet

Er 4 dager over UL termin, men begynner å bli ganske sikker på at egen termin -som er i morgen- stemmer bedre.. Slimproppen gikk i.l.a. gårdagen, så nå venter vi bare på resten.. :)

Skrevet

Jeg har første dag på overtid imorgen, hehe.. Eller forhåpentligvis ikke.. ;-)

Skrevet

Er 2 dager på overtid, stakkars meg. :/ Om 6 dager har jeg time til overtidskontroll, får håpe jeg ikke trenger den...Ingen endringer eller tegn på at fødselen er nært forestående..

Skrevet

Jeg må også føye meg inn i rekke med dere på overtid! Hadde håpet jeg skulle slippe det jeg, men den gang ei=/

Her er det ikke noe tegn til fødsel.. Ikke har slimproppen gått heller=/ Så føler jeg blir gåendes leeeenge over..

Smarties06.08.09 var du på overtidskontroll i går? Hva gjorde de på kontrollen? Noe spes? Har fått time torsdag 20.08.09(Selv om jeg håper jeg ikke trenger den)

Skrevet

Er en uke over termin i dag. Var på Riksh og ble strippet for andre gang i dag... Hvis ingenting skjer i løpet av helgen blir jeg satt igang på mandag morgen. Så nå må jeg og gubben nyte de siste dagene alene før nattevåket begynner:-)

I og for seg så er det vel bare han som fortsatt sover når jeg tenker meg om.....

På overtidskontroll pleier de å sjekke at morkaken fungerer som den skal, at alt er bra med barnet - UL og hvor stort det er:-)

Skrevet

til alle dere som går på overtid:

en ting er sikkert at om ikke lenge så har dere lillingen i armene så om d går noen dager eller ikke så nyt tiden! gjør noe gøyalt som gjør at tia går fort, hvil, se film, ta spasertur osv. den lille kommer når tiden er inne og er moden! ;-D

Skrevet

Hihi, nyyyter mine tre dager på overtid... Not!!

Har ikke tall på hvor mange andre jeg har trøstet på min vei med at nå er det snart over osv. Men en dag føles som en evighet. Er så utrolig trøtt, gretten og sliten nå. Men så har jeg også vært hjemme hele sommeren med alle fire barna da. På mandag er det tilbake i skole og barnehage innkjøring, så det blir bra :) spennende.

Hver kveld har jeg knallhard mage og vonde kynnere som sitter i ryggen, så håpet stiger jo, men ingenting har skedd..

Enten får han komme ut i kveld, ellers får han faktisk vente til onsdag ;) passer best sånn..

Er jo vant til å gå over termin, men det er like uinspirerende hver gang!! Men snart er det over. Gleder meg :)

Skrevet

Når er det vanlig å bli strippet? Jeg er en uke på overtid, var på kontroll for et par dager siden (40+5) uten at det ble nevnt som alternativ.

Skrevet

Dere på overtid kan jo være en grei testgruppe.

Har dere brukt bringebærkapsler/te? Samboeren er skikkelig skeptisk til produktet....

Skrevet

Nei, har ikke prøvd det. Men har vært på modningsakupunktur siden uke 35.

Skrevet

Nei, har heller ikke prøvd det. Er 3dager over termin i dag. Har i følge jordmor 2 cm åpning og hun tror det ikke vil drøye så lenge nå. Vel, vi får se. Sist hjelpte de meg i gang 13 dager over termin...

Skrevet

Da kan jeg henge meg på overtidslista... Kun en dag over da men det blir vel fler.

Har ingen tegn på fødsel.. Har bare hatt noen lette murringer den siste uka!

Jeg gikk en uke over med forrige så jeg får vel bare innstille meg på det denne gangen også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...