Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Jeg prøver og prøver, men får det ikke til. Brekker seg og spytter det ut igjen. Noen råd for hvordan jeg kan lure den lille?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Hvor gammel er din lille? Dersom du gir grøt eller frukt kan du lure inn litt tran midt i måltidet. Hvis ikke må du nok bare smøre deg med tålmodighet. Jeg har gitt flaske så da har jeg lagt tran i tutten på flasken før jeg fester den på melkeflasken (så ikke melken blir full av tran. De vender seg til smaken etterhcvert.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #5 Skrevet 14. august 2009 D-vitamin dråper er ikke like bra som tran, men et godt alternativ. Dersom man gir mme kan man godt gi d-vitamin dråper.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #6 Skrevet 14. august 2009 jeg ga ikke tran i det hele tatt jeg, og junior overlevde helt fint!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #7 Skrevet 14. august 2009 Prøver og prøver jeg også. Han får i seg noen dråper, men ikke så mye jeg vil. Tenker at det er bedre enn ingenting. De får det mer til etterhvert, det gjorde vår eldste.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #8 Skrevet 14. august 2009 Har ikke gitt tran i det hele tatt. Ga d-vitamindråper en stund, men er nå gått over til eskimo3 kids. Det er fiskeolje, og ikke fiskeleverolje. Har også tutti frutti smak, har ingen problem med å få i gutten min den i hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #9 Skrevet 14. august 2009 Vi gir med engangssprøyte, bare litt og litt om gangen. Hvis vi prøver med skje spytter hun det ut.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. august 2009 #10 Skrevet 14. august 2009 Jeg får heller ikke til å gi henne tran, så jeg gir d-vitamindråper. Selvsagt er tran best, men om man ikke får det til, så er sistnevnte et godt alternativ. D-vitamin må de ha uansett. I tillegg tar jeg selv tran, så hun får noe gjennom melka mi.
Bøtteknott Skrevet 14. august 2009 #11 Skrevet 14. august 2009 Jeg prøvde for første gang i dag, han er 6 uker. Fikk råd fra helsesøster om å varme skjeen før jeg heller tran oppi, siden tranen står i kjøleskapet og er veldig kald. Vi starter sakte med noen få dråper av ganger, og skal gradvis øke. Det gikk veldig fint i dag i hvert fall, og håper det fortsetter. Han smilte til og med litt når han fikk det, så det er vel et godt tegn.? He he..
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #12 Skrevet 14. august 2009 Pump litt melk, eller bruk mme og bland med tranen, evt bruk en sprøyte og gi litt og litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå