Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Jeg er 43 og fikk min første da jeg var 40. Det var et komplisert svangerskap og vi har vært nølende til å sette i gang igjen, men nå har vi blitt enige om å prøve igjen - hvis jeg får legens velsignelse (jeg har en medisinsk tilstand som gjør at det sannsynligvis blir et komplisert svangerskap denne gangen også). Førstemann ble unnfanget på helt naturlig vis, vi prøvde heller ikke spesielt systematisk, og noe annet er ikke aktuelt nå heller. Men jeg er litt bekymret for at månedene skal gå uten at noe skjer, og før eller senere må man vel kutte ut prøvingen, eller? Har dere satt noen "deadline" for når dere skal gi dere, eller er det bare å vente å se hva som skjer?
-68mamma Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Er 41 og prøver på nr.3. Ingen krise om det ikke skjer, har det så godt med de vi har - men vil gjerne se om mirakelet kan hende igjen. (selv om det å bli gravid kanskje ikke er den største bøygen for oss over 40, det er vel heller å holde på spiren og unngå abort) Tror vi vil gi det maks ett år med prøving, ellers vil det bli for sent, tror jeg, og aldersforskjellen til de andre blir for stor.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Hei! Jeg er 44 og mistet i juli 11 uker på vei. Ja det er vel det å holde på barnet som er det som kan være vanskelig i vår alder. Likevel prøver vi, så får vi ta det som kommer på veien. Det handler om å ha en innstilling og vite at tikg kanskje, like natulig som at det ikke skjer. vi holder ut og prøver et år til iallfall, Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå