Gå til innhold

Hvor finner jeg badesko til baby/barn ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:-)

Noen som har brukt Crocs som badesko ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvor i landet du holder til, men på Barnas Hus i Åsane finnes det stort utvalg.

Skrevet

Er ikke i Bergen, men vi har et barnas hus i nærheten her. Skal ta en titt, takk!! :-)

Skrevet

Hvilken størrelse brukte han i vanlige sko på den tiden, og hvilken størrelse valgte du i badesko ?

Skrevet

Gutten vår har veldig bred for samt kraftig rundt anklene - så vi har alltid slitt litt med skostørrelsene - kommer litt an på hvordan skoen er bygd opp. Men normalt sett så gikk han med størrelse 22 på den tiden. Men, vi valgte å kjøpe en størrelse større i badeskoene - da jeg var redd for å få for trange sko - er ikke noe godt hvis de hadde klemt rundt anklene. Riktig valg - var akkurat passe rundt anklene, litt for lange, men det gjorde ingenting:) Hvis barnet deres har "normale" føtter tror jeg dere godt kan gå etter det størrelseskartet som står på siden :)

Skrevet

Jeg har helt nye vimsesko, blå som du kan få kjøpe... bestilte de for jeg skulle til syden, men fikk de dessverre ikke før jeg dro. skoene er i str 18-24, og gutten min bruker 22, og de er passe til han.

Skrevet

Takk for tilbudet:-)

Jenta vår bruker str. 19 nå, så jeg lurer på om ikke de blir litt store ??

Skrevet

ja, da er nok disse skoene for store til henne. :-) Men sjekk finn.no, var en nettbutikk der som solgte badesko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...