¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 :-) Noen som har brukt Crocs som badesko ?
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Vet ikke hvor i landet du holder til, men på Barnas Hus i Åsane finnes det stort utvalg.
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 14. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2009 Er ikke i Bergen, men vi har et barnas hus i nærheten her. Skal ta en titt, takk!! :-)
Bunnies by night Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Gutten vår hadde Imse Vimse badesko da han var 15mnd - veldig fornøyd med dem:) http://www.bleieboden.no/productdetails.php?product=290
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 14. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2009 Hvilken størrelse brukte han i vanlige sko på den tiden, og hvilken størrelse valgte du i badesko ?
Bunnies by night Skrevet 14. august 2009 #6 Skrevet 14. august 2009 Gutten vår har veldig bred for samt kraftig rundt anklene - så vi har alltid slitt litt med skostørrelsene - kommer litt an på hvordan skoen er bygd opp. Men normalt sett så gikk han med størrelse 22 på den tiden. Men, vi valgte å kjøpe en størrelse større i badeskoene - da jeg var redd for å få for trange sko - er ikke noe godt hvis de hadde klemt rundt anklene. Riktig valg - var akkurat passe rundt anklene, litt for lange, men det gjorde ingenting:) Hvis barnet deres har "normale" føtter tror jeg dere godt kan gå etter det størrelseskartet som står på siden
dollylille Skrevet 14. august 2009 #7 Skrevet 14. august 2009 Jeg har helt nye vimsesko, blå som du kan få kjøpe... bestilte de for jeg skulle til syden, men fikk de dessverre ikke før jeg dro. skoene er i str 18-24, og gutten min bruker 22, og de er passe til han.
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 14. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 14. august 2009 Takk for tilbudet:-) Jenta vår bruker str. 19 nå, så jeg lurer på om ikke de blir litt store ??
dollylille Skrevet 14. august 2009 #9 Skrevet 14. august 2009 ja, da er nok disse skoene for store til henne. :-) Men sjekk finn.no, var en nettbutikk der som solgte badesko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå