jajamen Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Er nå i min andre pp med dobbel pergo. Forrige pp var mens 3 dager forsinket, men kom da til slutt. Nå er jeg 5 dager over IKM, negative tester og har hatt noen ørsmå brune striper på papiret de to siste dagene. Ikke noe rødt og friskt. Greit at pergo kan forskyve EL litt, men dette er rart..jeg har aldri i mitt liv spottet før IKM, kun litt på slutten av mens. Noen her som har opplevd at pergo gjør at man rett og slett hopper over en blødning? Eller var det bittelille brune tanta denne mnd liksom??
Gjest Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 jeg får ikke el før pådag 23 med pergo.. og så går det 2 uker til til jeg får mensen.. så kan hende du får den snart HVis ikke kan det brune spottinga være en festeblødning, og at det rett ogslett er for tidlig å teste....
jajamen Skrevet 14. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2009 Hei og takk for svar. Har akkurat snakka med ei vennine som også har brukt pergo, og hun opplevde det samme som meg den gangen hun ble gravid på pergo. Hun fikk ikke pos test før på fag 39, så der var EL kraftig forskjøvet. Hu hadde også brun spotting rundt dag 30. Har ikke vært antydning til noe mere brune striper her nå, tross sex i går kveld. Så da kan da ikke det vesle brune ha vært tanta.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Hei jajamen 2pp etter SA:) Så spennede og høre da, kanskje det rett og slett er noe veldig positivt på gang:) Håper virkelig det av hele mitt hjerte:) Jeg har hatt min første enkle pergokur nå, er på dag 10 i syklusen i dag og har akkurat vært til kontroll time hos gyn. Der kunne hun se to fine folikkel poser, og det var lovende sa hun. Så nå er det bare for oss å ha sex hver annen dag:) Har du merket noen bivirkninger på pergobehandlingen? Jeg har frem til nå kun hatt litt hetetokter, men de har vært til og leve med. Skal bli veldig spennende og følge deg fremover..... Klem fra
jajamen Skrevet 14. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2009 Hei Tirilgirl! ) Så bra at du responderer på pergo, lovende!! )) Joda, har hatt bivirkninger...Slet med kvalme, svimmelhet og hetetokter de dagene jeg tok tablettene, det var såpass ille at jeg måtte ta de på kvelden for jeg ble så sjuk på dagtid hvis jeg tok de på morgenen. Ellers så fikk jeg begge pp veldig ømme bryst rundt EL, og det hang i i over ti dager, så gud vet når jeg egentlig hadde EL.. Nå er det tull med blødninger, bare vært litt slik brun utflod, og det begynte flere dager etter IKM. Skal la det skure og gå en ukes tid til før jeg kontakter lege. Har ingen form for ooppfølging fra gyn avd, kun fastlegen som skriver ut pergo, så jeg skulle ønske jeg fikk ul og sånn for å følge med på EL og modning. Skal snakke med han om det. Nå blir det jammen meg spennende å følge med på deg da! Er vel ingen jeg unner mere enn deg å bli gravid!!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 14. august 2009 #6 Skrevet 14. august 2009 KJære jajamen:) Det var jo bare helt nydelig sagt av deg:) Du er også en av de jeg heier aller mest og høyest på her inne:) Stooooooooooooor klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå