Gå til innhold

Smerter, 10-15min mellomrom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men ikke så veldig vonde.. De kommer, i korsrygg, og mage/bekken, men jeg føler ikke de er vonde nok til å være rier heller. Noen andre som føler/ har følt det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.. mine kommer og går. Vært vonde siden søndag. I går var de veldig vonde og jeg trodde det skjedde noe, men i dag er de bare småvonde igjen.

Håper de tar seg opp snart, men blir vel gående i en uke og vel så det til :( kjedelig. Er litt sliten nå.

Kan jo være dine ta seg ordentlig opp da.

Skrevet

Tja... Veit ikke helt om det er så konkret som 10-15 min mellom hver. Føler det faktisk er en konstant mens-smerte-følelse på en måte. Og så kvalm|

Lurer på hva dette er sjøl jeg....

1mnd til termin og har veeeldig på følelsen denne kommer før! det hsdde jeg overhode ikke sist. (Da kunne jeg gått 2 uker over liksom...).

Skrevet

Ja nei de kommer og går, men er fortsatt ikke vonde nok til å bli kalt rier vil jeg si ;-p

Deler av proppen kom nettopp og, så begynner å se et lys i enden av tunnelen nå!; -)

Får håpe de tar seg opp, har jo termin idag så ville ikke vært for sent for å si det slik.

Skrevet

Hei! Skikkelig slitsomt å gå så lenge med sånne smerter....Jeg har fortsatt 4 uker til terimin, og hatt masse kynnere, maserier i flere uker allerede. I går var de så sterke at de minnet om begynnende rier, stakkars ungen, blir jo helt skviset inni der....er 3 gangs, så jordmoren sa at man kunne gå sånn i flerer uker. Får håpe ikke det skjer med oss, og at dere som har kommet til termin, får premien snart :*)) Jeg gikk sånn med forrige også, kjempeslitsomt. Men denne gangen begynte det mye tidligere. Det som hjelper meg er hvile, og å ta seg en varm dusj...er sikkert reneste personen i distriktet her...hehe...dusjer og dusjer.....:))

Det jeg syntes var mest slitsomt bortsett fra ubehaget da med at magen er stram og vonde hele tiden, er at man lurer på om ting er i gang....hele tiden....husker ikke hvor mange kvelder og netter jeg låg våken og telte minutt og lurte på om jeg skulle ringe føden. Dennne gangen skal jeg prøve å slappe av mer, jeg kjenner det når riene begynner. ( håper jeg...) så belager meg på flere uker til...men blir veldig spennende da...Masse lykke til til dere, vi får prøve å holde ut....( må si jeg misunner de som ikke kjenner noe før fødselen er i gang...da er man liksom ikke i tvil....)

Skrevet

Nå kommer de med 7min mellomrom her, go varer i ca 30 sekunder.. Slimproppen kom for fullt for 2 timer siden også..

Håper noe skjer nå og at jeg ikke bare blir lurt!! ;);)

Skrevet

Kjære deg!! Du er i gang du nå! :)

Samme som meg sist :)

LYKKKKKKKKE TIL!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...