Malin90&Talia09<3 Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Men ikke så veldig vonde.. De kommer, i korsrygg, og mage/bekken, men jeg føler ikke de er vonde nok til å være rier heller. Noen andre som føler/ har følt det slik?
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Ja.. mine kommer og går. Vært vonde siden søndag. I går var de veldig vonde og jeg trodde det skjedde noe, men i dag er de bare småvonde igjen. Håper de tar seg opp snart, men blir vel gående i en uke og vel så det til kjedelig. Er litt sliten nå. Kan jo være dine ta seg ordentlig opp da.
LINDA*** Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Tja... Veit ikke helt om det er så konkret som 10-15 min mellom hver. Føler det faktisk er en konstant mens-smerte-følelse på en måte. Og så kvalm| Lurer på hva dette er sjøl jeg.... 1mnd til termin og har veeeldig på følelsen denne kommer før! det hsdde jeg overhode ikke sist. (Da kunne jeg gått 2 uker over liksom...).
Malin90&Talia09<3 Skrevet 14. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2009 Ja nei de kommer og går, men er fortsatt ikke vonde nok til å bli kalt rier vil jeg si ;-p Deler av proppen kom nettopp og, så begynner å se et lys i enden av tunnelen nå!; -) Får håpe de tar seg opp, har jo termin idag så ville ikke vært for sent for å si det slik.
fødeklar lillegull 13.09.09 Skrevet 14. august 2009 #5 Skrevet 14. august 2009 Hei! Skikkelig slitsomt å gå så lenge med sånne smerter....Jeg har fortsatt 4 uker til terimin, og hatt masse kynnere, maserier i flere uker allerede. I går var de så sterke at de minnet om begynnende rier, stakkars ungen, blir jo helt skviset inni der....er 3 gangs, så jordmoren sa at man kunne gå sånn i flerer uker. Får håpe ikke det skjer med oss, og at dere som har kommet til termin, får premien snart :*)) Jeg gikk sånn med forrige også, kjempeslitsomt. Men denne gangen begynte det mye tidligere. Det som hjelper meg er hvile, og å ta seg en varm dusj...er sikkert reneste personen i distriktet her...hehe...dusjer og dusjer.....) Det jeg syntes var mest slitsomt bortsett fra ubehaget da med at magen er stram og vonde hele tiden, er at man lurer på om ting er i gang....hele tiden....husker ikke hvor mange kvelder og netter jeg låg våken og telte minutt og lurte på om jeg skulle ringe føden. Dennne gangen skal jeg prøve å slappe av mer, jeg kjenner det når riene begynner. ( håper jeg...) så belager meg på flere uker til...men blir veldig spennende da...Masse lykke til til dere, vi får prøve å holde ut....( må si jeg misunner de som ikke kjenner noe før fødselen er i gang...da er man liksom ikke i tvil....)
Malin90&Talia09<3 Skrevet 14. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2009 Nå kommer de med 7min mellomrom her, go varer i ca 30 sekunder.. Slimproppen kom for fullt for 2 timer siden også.. Håper noe skjer nå og at jeg ikke bare blir lurt!! ;)
LINDA*** Skrevet 14. august 2009 #7 Skrevet 14. august 2009 Kjære deg!! Du er i gang du nå! Samme som meg sist LYKKKKKKKKE TIL!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå