V.A.B Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 De ble mye bedre. Ble satt i gang etter at vannet gikk uten at det startet selv, og fikk tette rier som var grisevonde. Var helt i ørska av smerte noen timer før jeg fikk epiduralen, og det var himmelsk. Hadde rundt 5 cm åpning når jeg fikk den, og den fungerte supert. Riene avtok etterhvert, så måtte på drypp, men kjente ingenting, så det var helt greit. Hadde full åpning etter tilsammen 10 timer med rier, de siste 5 med epidural. Når jeg fikk begynne å presse gikk det en liten time, så var gutten min ute. Verdens nydeligste lille unge. Ikke revnet jeg eller noe, alt var kjempefint, og epiduralen gjorde jobben selv under pressriene og pressingen. En flott opplevelse! Så nå forsvinner jeg nok fra bim, takk for meg:)
Malin90&Talia09<3 Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Gratulerer så mye med en vellykket fødsel, og ikke minst en velskapt guttunge :-) Lykke til vidre.
Gjest eelis+guttespire Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Så flott at det gikk så fint. Gratulerer med overstått! Også så herlig å høre at epiduralen gjorde en så god jobb - JATAKK! ;-)) Kan jeg spørre hvordan det gikk etterpå, med overlevering av ungen? Skulle ikke du adoptere bort barnet? Jeg ser at du skriver "gutten min", så blir jo selvfølgelig nysgjerrig :-)
V.A.B Skrevet 13. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2009 Ja, jeg har ombestemt meg ang. adopsjonen. Ting ordner seg, og jeg fikk et annet syn på ting når han var født. Er så glad nå jeg, slipper å leve i usikkerhet mer.
Gjest eelis+guttespire Skrevet 14. august 2009 #5 Skrevet 14. august 2009 Så flott at du fikk tatt et valg du er fornøyd med, selv om det ikke ble helt som planlagt! Masse lykke til med gutten din, det kommer til å bli så fint, skal du se! :-D Har du funnet et passende navn? :-)
Gjest Skrevet 14. august 2009 #6 Skrevet 14. august 2009 Er så glad på dine vegne! Gratulerer så mye med gutten din og lykke til fremover.
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 14. august 2009 #7 Skrevet 14. august 2009 Gratulerer med prinsen og lykke til fremover
ღella09ღHarfødtღ Skrevet 14. august 2009 #8 Skrevet 14. august 2009 Gratulerer så masse=) Og masse lykke til videre med gutten din=)
V.A.B Skrevet 14. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 14. august 2009 navn har han fått ja, men av diverse grunner legger jeg det ikke ut her;) regner med dere skjønner det.
vekten30 Skrevet 14. august 2009 #10 Skrevet 14. august 2009 Gratulere med den lille gutten:) Godt det gikk bedre enn du forventet:) Jeg er veldig spent på fødselen og håper at det skal gå bra også for meg:) Mange tanker... Lykke til videre og kos deg med den lille:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå