Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Har vært sammen med en gutt i 8 mnd nå.Han snakker ikke om følelser og sånt,han har som jeg vært i et dårlig forhold før.Vi har begge barn.I begynnelsen var han verdens mest oppmerksomme kjæreste,så jeg viste at han brydde seg om meg.Han reiser en del i jobben,og den siste turen var lang,men han ringte å sendte sms daglig,savner deg og sånn,men nå virker han ikke så interesert lenger.jeg har ungene mine annen hver uke,da er han så vidt innom.Vi er også mindre med hverandre når jeg har barnefri.da vil jeg jo gjerne være med han,det ville han også før.Har spurt om han vil være sammen med meg lenger.det ville han,han liker meg men klarer ikke helt å innvolvere seg i ungene mine.Før besøkte han meg når jeg hadde ungene også,og tok med seg sine.Ungene mine liker han og hans liker meg.men nå virker det ikke som han vil jeg skal være så mye i nærheten av ungene hans?Før var det kjempestas.Lurer på om han vet dette ikke funker,å skal beskytte de.Meld og tlf samtalene våre er også blitt no vanlige,virker som han gjør det av plikt.Vet ikke?Nå er han igjen på reise.Han skulle ringe når han kunne,har bare fått non få sms av han.ikke no savner deg eller sånt nå.Sist fikk han ikke ringt nok.Noen ganger virker han interesert andre ganger ikke.Syns det er vansklig å vite hve jeg skal gjøre. Har noen der ute vært borti noe sånt,blir jeg veldig glad for gode råd
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Virker ikke som du tar hintet hans. Men det gjør jeg, han vil ikke mere. Og han tør ikke å si det selv, han vil du skal forstå at han ikke vil mer og gjøre det slutt. Gutter er feige, de tør sjelden gjøre det slutt. De vil at vi skal gjøre den biten for dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå