Malin90&Talia09<3 Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 DA HAR JEG ENDELIG NÅDD TERMIN!!! Weheey, nå er det iallefall ikke mer enn 2uker igjen å vente, selv om jeg har mista håpet om baby for mange dager siden :-p Har hatt småvondt i korsryggen de siste 3 dagene, og i magen innimellom, jkenner de bedre nå enn for 3 dager siden.. Så håpet begynner smått å komme tilbake :-)
født25august Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Jeg har også termin idag, 14 august. :-) slimproppen min gikk for over en uke siden, har 1-2cm som jeg fikk vite for en uke siden. men per idag føler jeg absolutt ingen tegn til noe fødsel.... det er såååååå irriterende!!!! Jeg er klar!!!!
Malin90&Talia09<3 Skrevet 14. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2009 ååh, hakke gått noen slimpropp her ihvertfall ;-p Ser spent på dopapiret hver gang, hehe ;-) Ja det er kjempeirriterende!! Kan de ikke bare komme Begynner å få mere vondt o korsryggen nå da, så er bare å håpe og håpe ;-) FØRSTEMANN
født25august Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 blir spennende disse dager fremover nå, det kan komme når som helst liksom. men jeg vil ikke vente lenger, jeg er klar nåååå!! :-) he he lykke til ihvertfall:) Førstemann ja;)
Malin90&Talia09<3 Skrevet 14. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2009 Lykke til til deg også :-)))
♣ Christiane ♣ Skrevet 14. august 2009 #6 Skrevet 14. august 2009 Heisann. Termin i dag her også, føles nesten litt uvirkelig. Eneste tegn til modning er litt mensmurringer i rygg og mage den siste uke, eller nada niks av noe som helst. Ikke har han festet seg før nå heller, så han er vel litt treg av seg.
Malin90&Talia09<3 Skrevet 14. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. august 2009 Hun er festet her ;-) Deler av en slimpropp imorgest og! Har smerter som kommer med mellomrom på 15-20 min, men ikke så sterke. Så begynner å se lys i enden av tunnelen_ Lykke til allesammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå