Gå til innhold

Har du langt eller kort hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har litt lenger enn ned til skuldrene og hater akkurat den lengden.

Jeg sparer til langt, jeg begynte med det når jeg var sammen med bf for mora hans var frisør, men en elendig så jeg bestemte meg etterhvert for å klippe minst mulig frisyrer og bare ha langt hår he he =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har litt lengre enn ned til skuldrene selv og er ikke helt happy med lengden heller. Klippet nettop av hele 7 cm av det....iiiiiiiiik.....for å få bort siste rest av gammel farge.

Jeg har sluttet å farge håret mitt i håp om å få friskt hår igjen. Har nå ikke farget håret mitt på halvannet år...veldig stolt av meg selv...og har for første gang min egen farge siden jeg var 13 eller der omkring :P

Men det kjekke med håret moota er at det vokser ut igjen :D så om et halvt år eller noe så er det langt igjen....og for min del forhåpentligvis friskt og fint :)

Skrevet

He he ja det har jeg vært veldig glad for mange mange ganger =)

Jeg farger håret mørkt med en anelse rødt i, har gjort det flere ganger og føler det er rett farge for meg.

Jeg har sånn kjedelig grå kommunefarge og vil gjerne se litt anderledes ut. Når jeg var liten var jeg ekte blondine, men tviler på at jeg får den fargen igjen noen gang =(

Skrevet

Jeg har som sagt oppdaget min egen hårfarge og tror den kalles kommunebrun/grå?? aner ikke....men kjedelig er den hverfall hehehe

jeg har hatt alle fargekoder man kan tenke seg oppgjennom. blond, rød, gulrot (ja du leste riktig hehe, og det var ikke en mislykket bleking hehe) svart, lilla, grønn (mislykket bleking) og alle nyanser av brun med rødt hehe.....

håret mitt så ut som en klump tyggis på slutten.....ikke mye fint :P

Skrevet

Jeg har langt hår, har nå fått hår ned til brystet. Har spart lenge og begynner endelig å få så langt hår jeg vil ha. Har prøvd å spare før men har da mistet tålmodigheter etterhvert og klippet meg, har ikke hatt så langt hår før som jeg har nå hehe.

Skrevet

Jeg har langt, nedfor skuldrene. Stusser litt for sjelden, så jeg må nok ta en skikkelig klipp snart, for det er ganske slitt. Har natulig mørk brunt hår.

Skrevet

Har klippt meg igjen hehe så nå er det bob som følger kjeven og litt kortere bak ;)) ble faktisk veldig bra. :) Skal legge inn nytt bilde jeg moota hehe men er fortsatt mørk :)

Skrevet

Mor 75: det blir spennende å se =D

Skrevet

etter å ha hatt langt, mellomblondt hår, i hele mitt liv, klipte jeg meg kort, og farget det mørkt her i vinter, er ganske fornøyd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...