Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Jg har ei venninne som er egentlig en snill og ok jente men hun er veldig slitsom. Klagr og syter mye over at hun r alene osv. hun har en veldig negat. holdning til nesten alt og hun er nok litt depressiv. Hu er en kjempe snill jente og jeg setter stor pris på henne. jeg vet bare ikke hvordan jg skal gå frem for å fortelle henne at hun spiser meg opp ved å være så negativ hele tiden. det går snart utover min egen psyke for jeg merker at jeg ofte er deppa selv etter å ha snakket med henne. hu er som sagt depressiv og har veldig dårlig selvtillit så jeg kan ikke være for direkte jeg er redd for å såre henne
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 vær slitsom tilbake hun sier "jeg er så lei av å være alene og har så dårlig råd" du svarer "jeg syns vi er superheldige som bor i norge, tenk så mye økonomisk hjelp vi får og jeg syns det er digg og være alene på kvelden når småen sov, da kan jeg kose meg. og det er ihvertfall mye enklere å være alene en sammen idiotiske menn som ikke hjelper til. stakkars de damene som holder ut med enkelte menn der ute. nei jeg tror vi skal være fornøyd jeg. det er ikke mange som er like heldige som oss" er ikke noe morsomt å klage om ingen syns syn på deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå