Gå til innhold

Han har alltid vert sint av seg, men.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

aldri hadde jeg trodd han skulle røre meg....

I går kveld diskuterte vi i sengen, plutselig tilta han i vinkel da jeg ville ut å ha litt luft og ta diskusjonen i morgen. Han tok tak i armene mine og holdt meg hardt fast og presset meg ned i sengen...

I det han slapp taket spratt jeg opp, ba han komme seg på soffaen, og satte meg ute mens jeg ventet...

i dag har jeg ikke sagt et ord til han, annet enn at nå har du krysset grensen. Han ber om tillgivelse hele tiden, men jeg klarer bare ikke!

Armene mine har tydelige merker etter kvelden, og jeg føler meg forferdelig... skal jeg gi han en ny sjanse, eller er det på tide å kaste han ut nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skriver at han har krysset en grense... jeg tror du vet svaret selv:o)

Skrevet

joda.... kanskje vet jeg det, men alikevell er jeg usikker... han slo jo ikke, mer jeg er alikevell blå og har vondt i armene.... Vill jo ikke ha det sån, men kan sånt skje en gang, også ikke igjen?? Eller er det sån at det er nesten gitt at det skjer igjen?

HI

Skrevet

Har han gjort det en gang kan han gjøre det igjen eller han kan gjøre noe værre, hadde jeg skulle kunnet tilgitt noe sånt hadde jeg forlangt at han skulle begynt og få terapi for og lære og kontrollere sinnet sitt...

Skrevet

Ikke misforstå, er veldig imot vold, men syns dette var litt for uskyldig til å gå til sånne drastiske skritt som å dumpe han. La han heller forstå at neste gang han gjør noe lignende, blir det den siste.

Skrevet

eks-kjæresten min holdt meg først, to uker etterpå slo han..

min erfaring, og min EKS..

du må ta ditt valg! men som du sier, han har krysset en grense, og da er det lettere å krysse neste gang.. jeg hadde nok ikke gått med en gang, men fortell han hvor landet ligger, og rører han deg en gang til er det på huet og rævva ut.

Skrevet

Vel svar på noen spørsmål først.

Elsker du han? Hvis ikke så er det greit å komme seg unna med en gang.

Er du redd han? Hvis ja kom deg unna med en gang man skal ikke være redd i sitt eget hjem.

Tror du han kan bli bedre? hvis nei kom deg unna før det blir verre.

Tror du han kan finne på å være voldelig igjen? Hvis ja kom deg unna.

Men om svarene er ja du elsker han, nei du er ikke redd han, Ja du tror han blir bedre og at han aldri vil være voldelig igjen ja da kan du uten tvil bli i forholdet.

Hvis han holdt deg fast og du har blåmerker idag så er det vold like mye som om han slo.

Så spørsmålet er vel hva som ledet opp til sitvasjonen. Der er det bare du som har informasjonen og kan se på hvor ille dette var.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...