Gjest Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Begynte på mandag, noen timer etter modningsakupunktur så begynte det å renne litt så truseinnleget ble ganske bløtt. Dro innom sykehuset, fordi vi var i nærheten, og de konstaterte at det var fostervann. Da fikk vi beskjed om å møte opp på føden kl 07 dagen etter for å sette meg i gang. En natt uten søvn ble det jo fordi jeg var så nervøs og det hele så utrolig uvirkelig.. Da vi kom på føden kl 7 fikk jeg modningsgele for å begynne det hele. Da begynte modningsriene kort tid etter og vi gikk rundt på sykehuset til rundt kl 13.30 tiden, og gikk inn for å sjekke. Da hadde jeg 3 cm åpning og de tok vannet. Etter det gikk det slag i slag og riene ble sterkere og sterkere og jeg ble god venn med lystgassen.. Ventet en stund på legen som skulle komme å gi meg epiduralen og den ble satt når jeg hadde 7 cm. Fikk da litt over 1 time til å hente meg litt inn igjen før pressriene.. Merkelig følelse den pressetrangen altså, men jeg presset og presset og til slutt var jeg kommet til den siste biten, og det hele stoppet litt opp. En lege kom inn og de bestemte seg for å ta han med vakum. Da gikk det fort og endelig var han ute =) Da var kl 20.22. Han ble født 12 dager før termin, og var akkurat 3000g og 50cm lang! Amminga går også foreløpig veldig greit, så nå koser vi oss hjemme. Jeg rakk faktisk aldri å bli lei gravidmagen min og nå sitter jeg allerede å savner den strutende magen.. Nyt tiden damer, og masse lykke til!
JenteOgGutterMamma! Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Gratulere så masse med prinsen! :-) Vesleprinsen vår kom på lørdag 08.08 så jeg vet godt hvor lykkelig og glad du er nå! :-) Klem! :-)
Thale'min_Og_Meg Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Gratulerer til dere begge!! Så heldige dere er
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Gratulerer så deilig å slippe å bli lei da! Kos dere med lillprinsen
ღella09ღHarfødtღ Skrevet 14. august 2009 #5 Skrevet 14. august 2009 Gratulerer så masse=) Her er jeg selv 1 dag på overtid og kjenner jeg begynne å bli lei=/
vekten30 Skrevet 14. august 2009 #6 Skrevet 14. august 2009 Gratulere med gutten:) Lykke til videre:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå